Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelFun schreef:Stoppen die smeden helemaal met het smidswerk of alleen op die kliniek ??
Want als ze alleen op de kliniek stoppen doen ze waarschijnlijk nog wel hun klanten buiten de kliniek.
KellyR schreef:Ik snap niet helemaal wat je over de lingehoeve zegt eerlijk gezegd.
Heb je de smid daar zelf gesproken en dat is het ijzer dat ze willen gebruiken? Of heb je dit zelf gevonden?
In mijn ogen zijn ze kundig en weten echt meer dan 1 oplossing te vinden.
Ik zou dus eerst bellen alvorens je ze direct af schrijft. Met ons zijn toen meerdere opties besproken, in samenspraak met het artsen team en intercollegiaal overleg.
Verdoving tijdens het bekappen vind ik best heftig bij hoefbevangenheid, of gevoeligheid daarvan. Elke 6 tot 8 weken dus een verdoving wat door de darmen heen moet. Kan je niet eerst gaan kijken wat er mogelijk is om het voor elkaar te krijgen om dit zonder verdoving te doen? Hoefbevangenheid is zo complex en hangt van veel factoren af - verdoving supplementen valt niet in het kopje positieve factor zeg maar.
Is het vuur/vonken/rook te spannend voor je shet? Heb je dan al eens gedacht aan plakijzers? Ze waren destijds, ruim een jaar geleden, misschien wel 2, bezig met op maat gemaakte platijzers printers, dus met alle speciale verzoeken er in. Geen idee hoe ver ze daar nu mee zijn.
Ook iets wat heel erg onderschat wordt bij bevangenheid zijn, hormonale disbalans en stress. Wellicht iets om te onderzoeken waardoor het bekappen ook voor jou minder spannend wordt, mocht je smid toch uitvallen.
Ik zou inderdaad bij je eigen smid navragen ipv zijn broer. Wie weet zit je voor niets in paniek en kan je gewoon door hem bekapt blijven worden
xmarliez schreef:Heb je Pieter (Heiden) al gevraagd? Ik weet zeker dat ze die bij de kliniek zullen adviseren. Hij is toch wel een van de beste uit de regio.
capopjekop schreef:@babootje: ik zit zelf tussen nijmegen en tiel in. Maar een stukje rijden is geen probleem.