De boer waar ik het heb gekocht heeft een apje.
Alleen nog geen antwoord terug.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
loulou schreef:Dat in je hooi lijkt mij geen jkk. Het mist het typische blad.
Wat je uit de wei hebt geplukt is wel jkk.
Ik zou om 1 plantjes ook niet meteen je hele baal wegdoen. Gewoon goed uitschudden en kijken. Pas als je meer aantreft is het een ander verhaal.
hagelslag schreef:Dat is het hem absoluut niet.
De bloemknop van klein kruiskruid is langer.
Ik kan zo nog wel een detail foto maken vd bloemknoppen ( container zit zi vol dus ze liggen nog bovenop)
hagelslag schreef:Hij komt ze niet halen.
Hij is 100 % zeker dat er geen jkk in zijn balen zit.
Ik heb dus vandaag het op de post gedaan.
Ik ben ook behoorlijk geschrokken van zijn reactie
ellepel schreef:hagelslag schreef:Dat is het hem absoluut niet.
De bloemknop van klein kruiskruid is langer.
Ik kan zo nog wel een detail foto maken vd bloemknoppen ( container zit zi vol dus ze liggen nog bovenop)
Je hebt gelijk,ik heb nog even gekeken,bij mij staat best wel wat klein kruiskruid en die bloemen zijn inderdaad iets langer
Tinkels schreef:Er groeit ook veel varkenskruid momenteel door de droogte, maar die bloemetjes zijn groter en niet gebundeld.
Bloodymary schreef:Lijkt me ook niet echt nut hebben om daarvoor de dierenarts te bellen. Alsof die ook verstand hebben van alle planten hoe die er uit zien.
Bovendien zal die altijd zeggen dat het dat wel is. Want als ze zegt het is het niet en je paard gaat toch ergens last van hebben dan heeft zij het gedaan natuurlijk.
loulou schreef:hagelslag schreef:Hij komt ze niet halen.
Hij is 100 % zeker dat er geen jkk in zijn balen zit.
Ik heb dus vandaag het op de post gedaan.
Ik ben ook behoorlijk geschrokken van zijn reactie
Verkeerd gelezen, ik dacht dat hij het op kwam halen.
Ik denk eigenlijk ook niet dat het JKK is, maar ben benieuwd wat er uit de test komt. Hoe lang moet je wachten op de uitslag?