Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
B_Fokker schreef:Geloof ik zag ik video voorbijkomen dat iemand goudvissen in zijn paarden-waterbak had zitten. Geen idee of het tegen algen helpt. Vindt dit zelf een behoorlijk gek idee maar het leek te kunnen wat ik zag
troi schreef:B_Fokker schreef:Geloof ik zag ik video voorbijkomen dat iemand goudvissen in zijn paarden-waterbak had zitten. Geen idee of het tegen algen helpt. Vindt dit zelf een behoorlijk gek idee maar het leek te kunnen wat ik zag
Goudvissen eten muggenlarven. Dus wel nuttig maar niet zozeer tegen alg. En die doen het slecht in te warm water. Erg zielig bij 30 graden. Dan moet je de vissen echt helpen met extra koud, dus zuurstofrijk, water. Heb je daar weer werk van
floor_vm schreef:Hoi allemaal, ik heb een grote waterbak met een vlotter neergezet voor mijn paardjes maar nu komen er snel algen in aangezien het toch een soort semi stilstaand water is. Hem elke keer leeggooien is lastig gezien de aansluiting en ik vind het ook gewoon een beetje zonde van het water. Nu weet ik dat algen een hekel hebben aam bewegend water en zat ik te denken om zo’n soort aquarium pompje/water circulatie pompje erin te zetten. Nu was ik benieuwd of er mensen zijn die dit al eens geprobeerd hebben of ervaring mee hebben.
B_Fokker schreef:Ik zie net reclame van filternatur.us dat is een product die dus de algen uit het water houd. Zo ik nu zie moet je dat wel geregeld vervangen, om de paar maanden. Mogelijk dat je voor een grote tank ook 2 of meer nodig hebt. Maar wel interessant!
Citaat:Filternatur US
Veridium Venture LLC
Unit 1113, 11/F
Peninsula Centre
No. 67 Mody Road
Kowloon HK