Wat een flinke bedragen! Ik mag in mijn handjes knijpen met mijn stal. Betaal niks aan stal geld en ook niks aan hooi en ze hebben goed kwalitatief onverpakt Duits kruiden hooi.
Wat ik wel weer doe is dat ik help met het verzorgen van de andere dieren die ze hebben. De zorg van mijn pony's doe ik ook helemaal zelf. Zij nemen de zorg over van mijn pony's wanneer ik een keer een weekendje weg ben o.i.d. of zoals eind januari ik ziek was. In overleg is er qua zorg van mijn pony's ook veel mogelijk. Management kan ik aanpassen wanneer ik wil.
Zo wilde ik ze vandaag buiten laten, maar omdat mijn Shet met beginnend astma toch al zwaar ademde rond 9uur terwijl die niks deed ze gelijk op stal gezet na hun slobber.
Elke 6/7 weken ben ik standaard 100euro kwijt ivm hoefsmid (2 pony's). En dan 2x per jaar osteopaat en tandarts.
Verder natuurlijk tussendoor voer/supplementen, maar ivm ik een mini shet en Shet heb doe ik daar nog best lang mee.
In mei was rond ik de 450euro aan DA kosten kwijt. 2x DA bezoek, metacam en bloed prikken, plus mest onderzoek en ontwormen (heb 1 spuit nodig).
Vliegenmaskers blijven lang heel gelukkig.
Elke dag weer ongelooflijk dankbaar dat deze plek op mijn pad is gekomen
.
Laatst bijgewerkt door xYaartje op 01-07-25 16:49, in het totaal 1 keer bewerkt