Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Beemsterkaas schreef:De eerste mensen die zich melden zijn vaak mensen die ontevreden zijn op hun huidige stal en / of andere problemen ervaren. Dit soort mensen zullen overal problemen ervaren, ook bij jou.
Pols goed naar het waarom ze willen verhuizen. Waarom waren ze nú op zoek naar stalling? Zijn ze bereid nog enkele maanden te wachten bij wijze van spreken, of willen ze asap verhuizen?
Rode vlag: als mensen hun huidige stal helemaal lopen zwart te maken weet je al genoeg.
_Nelleke_ schreef:Dank voor jullie reacties!Stiekem had ik op een wat meer reacties gehoopt maar eigenlijk ben ik bang dat de stalling te specifiek is en daardoor niet zo veel paardeneigenaren trekt. Zeker het stukje ontbrekende weidegang, het niet hebben van bakverlichting en niet kunnen stallen van paardentrailer zal daar denk ik aan bijdragen. Dat zal ook zeker terug te zien zijn in de prijs.
Beemsterkaas, dank voor de waardevolle tips. Ik ben zelf zo'n pensionhopper geweest en daar ook een hoop van geleerd. Beter doorvragen, realistische blik hebben op wat een pensionhouder kan bieden etc. Vanuit de pensionhouders miste ik dan wel vaak een stukje verwachtingsmanagement, houden aan afspraken, helder communiceren etc. Dat hoop ik dan beter te doen. Hoe vaak ik wel niet gouden bergen ben beloofd waar in de praktijk niks van terecht kwam.
Ik wil er ook niet wat aan verdienen, maar wil er ook geen geld op toeleggen. Het is puur voor de gezelligheid, mijn plekje kunnen delen met anderen en wat meer reuring in de groep.
Brainless schreef:Begrijp ik goed dat ze normaal op een paddock staan van 16x16?
Dat vind ikzelf wel heel klein om meer dan 2 shetjes op te zetten.
Dat is 256m2 en een heel stuk kleiner dan een buitenbak (800m2).
karrij schreef:Nooit vragen wat een ander zou willen betalen voor iets wat jij aanbiedt! Krijg je alleen maar klaplopers op!
Kijk wat jij voor kosten hebt voor het onderhouden van de paarden en wat jij er zelf ook nog aan over wil houden, ook dat mag he!
Op dit moment hebben we een paar haffies staan van vrienden die in de lappenmand ligt, maar wij gaan wellicht in de toekomst weer verhuren, maar het zijn niet alleen halleluja verhalen die wij gehad hebben, hou daar ook rekening mee en in ons geval krijg je achteraf ook nog een trap na! Kijk dus goed wie je binnenhaalt.