Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cioccolato schreef:Ik zou ook een andere stal proberen. Het klinkt alsof hij toch te ver weg staat. Geen buren om te neuzen heeft?
Change03 schreef:Je paard is net een week verhuisd, misschien even de tijd geven. Hij staat niet alleen in een andere omgeving maar ook een hele andere manier van huisvesten.
Change03 schreef:Je paard is net een week verhuisd, misschien even de tijd geven. Hij staat niet alleen in een andere omgeving maar ook een hele andere manier van huisvesten.
Paardenfann4 schreef:Wat bedoel je met buitenstal? Ik denk dat daar het probleem zit, als hij altijd in een binnenstal gestaan heeft en nu opeens in een buitenstal zonder paarden op snuffel afstand, dat hij daardoor in paniek raakt. Is er geen enkele mogelijkheid op die stal om hem in een andere box te krijgen zodat hij wat kalmer wordt? Paniek is iets anders dan dat hij gewoon moet wennen, ik snap dat je met de handen in het haar zit en het is heel lastig als de stalhouder nergens aan mee wil werken. In het slechtste geval kun je hem wellicht weer terug verhuizen, weet niet of dat een optie is?