Van de Action iig niet die goedkope, semi doorzichtige bakjes met zwarte klemmetjes.
Ik heb ze nu nog wel, maar er zijn er al best wat kapot gegaan en die zwarte klemmetjes stellen niks voor.
Je wil dat ze goed afsluiten, maar ook dat ze vrij makkelijk open gaan als de stal voor je moet voeren.
Dat dunne plastic eten muizen en of ratten uiteindelijk ook doorheen. Toen wij nog iets huurden had ik 1 bakje met snoepjes in papier voor onszelf. Ik beschuldigde mijn man dat hij de papiertjes liet liggen of er zo een zooitje van maakte. Zat ook een gat in de deksel.
Later vond ik een muizen nest met stukjes van mijn pad en stukjes snoep papier

Deksel en onderin was gewoon opengevreten.
Had hiervoor bakjes in kleurtjes van Xenos en die waren beter, maar te klein voor paarden die wat meer eten.
Voor de varkens heb ik het in een pot van pit-pit en die is echt mooi stevig, maar ook net te klein voor de grotere. Maar zou wel eerder naar die kwaliteit kijken. En dus iets wat wel makkelijk open te maken is en ook weer af te sluiten.
Want na het voeren liet mijn man de bakjes wel open liggen en zaten er ook muizen in+ de keutels, dus ook na het voeren gaat alles weer dicht.