Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Little_Gift schreef:Je kan een bedrijf zoals LanMeCo laten komen.
Dan leg je een mesthoop aan en komen zij het bij je opscheppen en afvoeren.
Je moet dan wel een mestbanknummer hebben en een landbouwnummer maar dat houdt niks in en als je dat zelf niet wil regelen, dan kunnen zij dat voor je regelen.
Ze komen op afroep dus je kan ze zo vaak of zo weinig laten komen als nodig of als je zelf wil.
Geloof dat ze ook met containers werken eventueel maar die moet je dan wel aankopen dacht ik.
Het kost allemaal veel geld, dat is een feit maar het bespaart je wel een boel werk en tijd.
Little_Gift schreef:Lanmeco is niet duurder dan een ander maar wel veel flexibeler en veel minder veeleisend qua aantal ton etc.
Mesthoop niet zomaar mogen aanleggen, tja je moet toch iets hé... Ik veronderstel dat bijna iedereen met paarden in eigen beheer of aan huis een mesthoop heeft.
Als je zorgt dat die mesthoop overdekt is (door dak of zeil) en het mestwater niet de bodem in kan trekken door bv verwijderbare Stelcon platen als ondergrond en je de aantal meters van het perceel respecteert, ben je prima bezig
Little_Gift schreef:Lanmeco is niet duurder dan een ander maar wel veel flexibeler en veel minder veeleisend qua aantal ton etc.
Mesthoop niet zomaar mogen aanleggen, tja je moet toch iets hé... Ik veronderstel dat bijna iedereen met paarden in eigen beheer of aan huis een mesthoop heeft.
Als je zorgt dat die mesthoop overdekt is (door dak of zeil) en het mestwater niet de bodem in kan trekken door bv verwijderbare Stelcon platen als ondergrond en je de aantal meters van het perceel respecteert, ben je prima bezig