Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chicken01 schreef:Art_Ificious schreef:Eigen paddock of pensionstalling?
Bij eigen paddock kan je heel simpel langere palen in de grond steken of bevestigen aan de bestaande omheining.
Pension, dus geen mogelijkheid om palen te gaan vervangen
Chicken01 schreef:Ik heb in overleg met de pensionhouder het hele stuk gekregen. (Zou eerst door tweeën) er komt nu een schuilstal op te staan. Daarnaast hebben we wilgen geplant. Die zullen nu nog niks geven, maar later wel.
Mijn paard is erg eiwit gevoelig, dus vol op gras levert problemen op als dikke benen.
Ook heeft hij zomereczeem. Zijn weide maatje trekt in het spelen alles stuk. Dus dan heeft een eczeemdeken ook geen nut.
Ik had liever gezien dat het allemaal anders was maar dat is niet te realiseren.
Ik ben ook gebonden aan wat er is en wat kan/mag. En een andere plek die ideaal is is ook niet 1,2,3 gevonden (hou mn ogen en oren open)
Majabeestje schreef:Chicken01 schreef:Ik heb in overleg met de pensionhouder het hele stuk gekregen. (Zou eerst door tweeën) er komt nu een schuilstal op te staan. Daarnaast hebben we wilgen geplant. Die zullen nu nog niks geven, maar later wel.
Mijn paard is erg eiwit gevoelig, dus vol op gras levert problemen op als dikke benen.
Ook heeft hij zomereczeem. Zijn weide maatje trekt in het spelen alles stuk. Dus dan heeft een eczeemdeken ook geen nut.
Ik had liever gezien dat het allemaal anders was maar dat is niet te realiseren.
Ik ben ook gebonden aan wat er is en wat kan/mag. En een andere plek die ideaal is is ook niet 1,2,3 gevonden (hou mn ogen en oren open)
Een schuilstal en wilgen klinkt als fijne schaduwplekken![]()
Zou het nog een optie zijn een shetje als gezelschapspony bij hem te zetten?