Welke camera

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lizy29

Welke camera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-25 14:24

Nu we steeds meer paarden hebben en 2 merries die dit jaar gaan afveulenen zijn wij op zoek naar geschikte camera's die zowel binnen als buiten op te hangen zijn.
Eisen:
-Waterdicht
-Met goede nachtvisie
-Wifi en 4G
-Met accu en zonnepaneel of aan te sluiten op losse accu. Voor binnen en de weide aan huis mag hij op netstroom zijn
-Ook op grotere afstanden nog goed beeld

En als het even kan dit alles zonder dat het een vermogen kost...

Wie oh wie heeft de gouden tip. Er is zoveel aanbod en we zien door de bomen het bos niet meer.

Princesj

Re: Welke camera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-25 14:37

Ik ben toch uitgekomen bij duur, Reolink Go PT Plus. Beweegbaar, top beeld, ook eventueel een eigen lamp voor als je kleur wilt zien in de nacht, 4g en een eigen zonnepaneel.

Firegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-25 14:49

Ik lees mee! Mijn voornaamste vraag is hoe dit werkt met meerdere camera's. Bijvoorbeeld 2 in de boxen en 1 op de paddock. Kun je dan in een app switchen tussen de camera's, of is er een extra "centrale kast" nodig.

Princesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-25 15:00

Firegirl schreef:
Ik lees mee! Mijn voornaamste vraag is hoe dit werkt met meerdere camera's. Bijvoorbeeld 2 in de boxen en 1 op de paddock. Kun je dan in een app switchen tussen de camera's, of is er een extra "centrale kast" nodig.

Bij Reolink kan ik binnen de app meerdere tegelijkertijd bekijken of switchen, wat ik wil. Ik heb er 2 op het terrein en 1 in de inloopstal.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-25 17:24

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-25 18:57

Wij hebben Tapo camera’s. Goede kwaliteit en niet te duur. En ze verbruiken weinig stroom, dus zouden prima op een autoaccu met omvormer kunnen (of misschien ook rechtstreeks op 12 volt, geen idee wat de ingangsspanning is)
Die van ons zijn alleen wifi, maar er zijn ook modellen met 4G.
Ik vind het ook fijn dat de beelden op het SD kaartje in de camera zelf worden opgeslagen, dat kon onze vorige camera niet.