Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anomien schreef:Dus in 2 maand wil je hem voor een 4e keer verhuizen? Lijkt me ook niet erg goed.
Ik ben wel eens gaan fietsen met een paard ernaast. Of veel wandelen.
Kijken of je in de buurt een rijbak mag gebruiken. Er zijn voldoende mogelijkheden zonder te moeten verhuizen. PP klinkt wel goed, maar eigenlijk staan ze dus op kleine paddock?
soesita schreef:Aan je taal te lezen kom je uit Belgie (sorry, mijn toetsenbord heeft geen trema's). Uit welke streek? Mijn indruk is dat het daar soms inderdaad moeilijk is om paardvriendelijke stalling te vinden die ook met goed rijden te combineren is. Maar als je zegt in welke streek je zoekt, zijn er misschien bokkers uit de buurt die tips kunnen geven.
Verder is het heel belangrijk dat je voor jezelf een lijstje maakt met welke eisen je hebt aan stalling, in volgorde van belangrijkheid. Een ideale stal zal je nooit vinden, dat is utopisch. Maar wat zijn jouw harde eisen en in welke opzichten ben je bereid water bij de wijn te doen?
Heel vaak verhuizen is voor een paard -en voor jezelf- natuurlijk niet leuk. Hoe beter jij weet wat je wil, des te groter is de kans om een passende plek te vinden.
DuoPenotti schreef:Bij de stal van nacht op stal.
Hoeveel staan ze daar echt buiten per dag ?
En ook met slechter weer enz?
Kleine ruimtes is wat je vaak ziet. Ze staan dan wel buiten. Maar eigenlijk is het dan niet meer dan een veredelde buitenstal. En daar heeft idd niet elk paard voldoende aan
Anoukvdaele schreef:DuoPenotti schreef:Bij de stal van nacht op stal.
Hoeveel staan ze daar echt buiten per dag ?
En ook met slechter weer enz?
Kleine ruimtes is wat je vaak ziet. Ze staan dan wel buiten. Maar eigenlijk is het dan niet meer dan een veredelde buitenstal. En daar heeft idd niet elk paard voldoende aan
Het is een manege waar je een weide krijgt en je kiest zelf hoevaak en wanneer je hem buiten zet, ik zet zelf mijn paardje zoveel als kan buiten ook bij slecht weer want hier heeft hij echt nood aan. Als het weer echt heel slecht word of het heel koud word zet ik hem natuurlijk wel binnen.