Mijn paarden staan nu 24/7 buiten bij mensen aan huis. De klusjes worden twee maal daags gedaan en 1 x per dag doen zij de klusjes, 1 x doe ik het. Ik ben vandaag naar een weide in de buurt gaan kijken en hier ben ik eig positief verrast over. Ik wil dit graag doen, maar dan moet ik alles zelf doen. Ergens twijfel ik om toe te zeggen, langs de andere kant is dit ook exact wat ik wil. Iemand die me kan helpen met tips?
Ik zou het even heel goed narekenen wat het je allemaal gaat kosten en of je zelf aan hooi en stro kan aanvoeren en of je de mest ook kan gaan afvoeren want dat kan best nog wel eens prijzig zijn . Ik wilde dat eerst ook maar er komt wel een hoop bij kijken en als je nu op vakantie wil of ziek ben hoe doe het het dan
Zou voor mezelf eens een lijstje maken met de voors en tegens. Qua tijd, kosten, verantwoording, huisvesting...
Is het wellicht een optie de wei te nemen en ook te delen met je huidige "stalgenoten"?
marleen_usar
Geplaatst: 12-02-25 15:05
Een eigen stuk gaat veel tijd in zitten maar ook moet je vaak klussen. Maar als je dat allemaal niet erg vind zou ik er voor gaan. Alleen als je ziek bent of je kan een keer niet gaan hoe doe je dat dan? Is er ook stroom en water?
Temeraire
Geplaatst: 12-02-25 15:48
Wat mis je nu dat je straks wel hebt? Heb je mensen achter de hand als je ziek bent of weg wil? Dat zou ik meenemen in de beslissing.