Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Ik vertelde hem dus dat ik volgend jaar een paardje wilde kopen en of hij me ermee kon helpen. Toen had hij wat paarden staan die te koop stonden dus ik ging ff rondkijken en toen zag ik haar staan. Ik was helemaal in
. Het was echt liefde op het eerste gezicht. Toen haar toch maar meteen gekocht ook al was het nog helemaal niet de bedoeling om een paard te kopen. Maar het klikte meteen. Ik had er al zelfs gekocht voordat ik er op ging rijden. Ik was al zo gelukkig met haar waardoor anderen tegen me zei: "lijkt het je ook niet verstandig om eerst op haar te gaan rijden". Ik was al helemaal vergeten dat dat er ook bij hoort.
op haar hoor!!

. Was al helemaal weg van haar toen ik ging kijken was ze veel groter dan dat ik dacht. Ze werd gepoetst door een meisje in een wat donkere stal dus dacht: hmm, die is toch niet zo mooi. Nou ze haalde haar eruit en begon haar te longeren! Wowie! Wat was ze mooi
En het leek wel of ze wist dat wij naar HAAR kwamen kijen(waren nog meer mensen in de bak) ze gooide haar staart helemaal op haar rug en begon wat af te showen! Super gewoon. Toen mocht ik erop, ze probeerde een loopje met mij te nemen. Maar ze liep zo lekker en ze wilde overal alle aandacht vandaan halen dat ik voor haar ging!
Nina en ik zijn als 2 puzzelstukjes. Passen precies bij elkaar!

) er niet over na te denken en we zijn haar de volgende dag op gaan halen.
...
maar uiteindelijk na een jaar hebben we vrede gesloten
liefde overwint alles, behalve een nieuw baasje, want als ik er nu nog wel eens opzoek weigert ze me te kennen
, hij was zo sullig en lief dat Prima zei: wil je hem hebben? Tja wat een vraag, tuurlijk wilde ik hem hebben maar ik dacht dat hij een geintje maakte en werd dus pissig! " hoe kun je dat nou zeggen, je weet dat dit mijn droom is, maar we kunnen het toch niet betalen?!" Prima zei:" je moet nu beslissen, want dit vraag ik nooit meer aan je " En toen zei ik dus Ja!!! Binnen twee uur was Nappie van ons zonder dat we ook maar een keuringspapier of een veearts erbij hadden gehaald.( drie dagen daarna is hij "uitmuntend" gekeurd en had ik mijn grote droom!) Elke dag geniet ik ervan, en als het aan mij ligt gaat ie ook nooit meer weg
Tja dat was dus mijn verhaal, over mijn grote liefde ( laat ik nou niet Prima vergeten want als hij er niet over was begonnen, stond Nappie nu bij iemand anders!