Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amalarab schreef:Ik snap de kniptrend niet zo, 'vroeger' trok je de manen en dan werd het mooi speels en kort! En handiger te vlechten (knotten)
Manen groeien wel weer bij, dus je kan het altijd eens proberen?
IcePrincess schreef:Geen haf maar ik kocht mijn tinker met een flinke hap uit haar manen. Ik wilde het niet kort knippen maar zo ongelijk laten vond ik ook niet mooi. Dus ik heb maanden nephaar ingevlochten en af en toe de lange stukken bijgepunt. Inmiddels heeft ze weer een mooie bos lang haar maar ik vond de gekleurde opvulling ook wel erg leuk![]()
[ Afbeelding ]
Met wit of zwart zag je niet eens dat er nephaar zat. Haflingerblond moet ook wel te vinden zijn, eventueel een plukje meenemen naar winkels waar ze nephaar of extensions verkopen om te kleurmatchen.
En dan op wedstrijd idd van die doorsteek knotten voor lange manen. Niemand die dan ziet dat er een stukje mist!
IcePrincess schreef:Geen haf maar ik kocht mijn tinker met een flinke hap uit haar manen. Ik wilde het niet kort knippen maar zo ongelijk laten vond ik ook niet mooi. Dus ik heb maanden nephaar ingevlochten en af en toe de lange stukken bijgepunt. Inmiddels heeft ze weer een mooie bos lang haar maar ik vond de gekleurde opvulling ook wel erg leuk![]()
[ Afbeelding ]
Met wit of zwart zag je niet eens dat er nephaar zat. Haflingerblond moet ook wel te vinden zijn, eventueel een plukje meenemen naar winkels waar ze nephaar of extensions verkopen om te kleurmatchen.
En dan op wedstrijd idd van die doorsteek knotten voor lange manen. Niemand die dan ziet dat er een stukje mist!
IcePrincess schreef:Haha ja dit blijft ook een leuke oplossing. Wij hebben op stal 1 paard staan die bijna geen manen groeit. Schuurt niet eens ofzo, gewoon pech gehad in de genenpool. Groeit dus ook niet echt. Daar hebben mensen ook wel eens extensions in gedaan bij wedstrijden zodat de knotjes niet zo zielig lekenGeen haf maar ik kocht mijn tinker met een flinke hap uit haar manen. Ik wilde het niet kort knippen maar zo ongelijk laten vond ik ook niet mooi. Dus ik heb maanden nephaar ingevlochten en af en toe de lange stukken bijgepunt. Inmiddels heeft ze weer een mooie bos lang haar maar ik vond de gekleurde opvulling ook wel erg leuk![]()
[ Afbeelding ]