zadelkamer in trailer echt practisch?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 14:47

Mijn ouders brengen me echt niet, ik moet mooi zelf rijden, dus dat probleem heb ik niet Haha!

Maar ik zie het al helemaal voor me, stiekem wel erg komisch... *LOL*

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 14:48

haha ja ik kan er nu ook wel om lachen, maar toen

En ik was toen 17, dus ja, dan wordt het moeilijk om zelf te rijden. Maar nu gaan Lenn en ik ook mooi met z'n 2en op pad.

Ethelate

Berichten: 21121
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-04 16:21

Ik ben zelf aan het kijken voor een 1paards of 1,5 paards trailer en hoef dus ook maar spul voor een paard mee te nemen en alleen voor dressuur. En een jeep ervoor met grijskenteken, dus grote laadruimte.

Ben een beetje voor en nadelen aan het afwegen Knipoog

Cassidy schreef:
Heb je het nu over het gebruik van een zadelkamer gedurende de wedstrijd, of ook om je zadel continu in op te bergen?


Alleen voor op wedstrijd.

Sjuimpje, wat heb jij een schitterende trailer zeg. *absoluut niet jaloers Schijnheilig *

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 20:25

Vonnie84 schreef:
haha ja ik kan er nu ook wel om lachen, maar toen

En ik was toen 17, dus ja, dan wordt het moeilijk om zelf te rijden. Maar nu gaan Lenn en ik ook mooi met z'n 2en op pad.

haha ik kon er toen ook al enorm om lachen toen ik in mn wedstrijdpakkie het hele bos afrende met nog een kwartier te gaan

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 22:13

wij hebben er ook een zadel kamer in ik vind het super kan niet zonder.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 22:15

Wij hebben er ook 1, maar je kan er volgens mij pas 1 hebben bij een 1 3/4 trailer, die hadden wij eerst, nu een 2 paards.Ik vind het iig ideaal, kan niet meer zonder.

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 00:28

Die steunen van de Westfalia zijn idd te kort, en ze zitten te dicht bij elkaar, zodat je alsje twee zadels mee wilt nemen echt moet proppen.
Gelukkig heb ik een 'meereizer' die haar spullen liever in de auto legt Lachen

Ik vind het wel handig, omdat je alles gewoon netjes kunt weghangen. (er staat meestal een 4wd voor die trailer die ook gebruikt wordt op het bedrijf (agrarische sector, dus dan weet je het wel - zand!!), en dan wordt alels dus smerig) Op wedstrijd leg ik m'n zadel wel in de auto als ik klaar ben, dat sleutektje wat bij het slot van de zadelkamer hoort heb ik nog nooit gezien!

jacobien

Berichten: 533
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 00:39

Zadelkamer is echt ideaal Bij aanschaf van een andere trailer moet je echt een trailer met zadelkamer nemen !