Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
horsii schreef:Gehakseld stro
Setteli schreef:horsii schreef:Gehakseld stro
Ja heb ik ook. Had eerst ook Equibedding, maar werd me op een gegevens moment echt te duur.
Nu laat ik een hele pallet met gehakseld stro komen van https://www.Stallspan.eu Tot nu toe daar het goedkoopste. En ik kan het gewoon buiten opslaan.
Rocamor schreef:Begrijp ik het goed dat Equibedding ermee gestopt is?
Citaat:10 september 2024
Hier het bericht van Ronald:
Goedemorgen, we willen u even op de hoogte stellen dat we zijn gestopt met de verkoop van Equibedding strokorrels. We vinden het jammer dat we deze keuze hebben moeten maken, langs deze weg willen we u dan ook bedanken voor het vertrouwen wat u in ons heeft gehad. Met vriendelijke groet, Ronald Reurink P.S we zijn nog in gesprek over eventuele overname, hiervan houden we u graag op de hoogte mocht u hier belang bij hebben.
Art_Ificious schreef:Hoe hou je ratten/muizen uit je pakken?
Hier waren meerdere pakken grote gaten in gebeten en gehakseld stro eruit gehaald om de valse muren mee te vullen als nestplaats. Zoveel dat ik het niet meer aandurf een halve of hele palet te laten leveren en dus per 5 pakken ga halen.
Setteli schreef:Art_Ificious schreef:Hoe hou je ratten/muizen uit je pakken?
Hier waren meerdere pakken grote gaten in gebeten en gehakseld stro eruit gehaald om de valse muren mee te vullen als nestplaats. Zoveel dat ik het niet meer aandurf een halve of hele palet te laten leveren en dus per 5 pakken ga halen.
Oh dat had ik juist met de strokorrels van Equibedding. Hele rattenfamilies zaten erin en had constant lege zakken, omdat alles eruit was gelopen.
Nu met de pakken gehakseld stro helemaal geen last meer. Het zit helemaal in plastic, dat scheelt misschien wel. Ik begin bovenaan en pel langzaam naar beneden open
Rocamor schreef:Begrijp ik het goed dat Equibedding ermee gestopt is?