Toen ik nog een klein meisje was en ik opgroeide in stal bij het paard van mn tante ben ik op mn 6e begonnen met rijden , dit heb ik toen ongeveer tot mn 13e gedaan , toen ben ik gestopt met lessen, omdat ik het niet meer leuk vond om lessen te rijden , mogelijkheid voor eigen paardje was er toen niet ! Ben nog wel recreatief blijven rijden , strandritten en ritjes door het bos , de laatste 3 jaar heb ik eigenlijk helemaal niet meer gereden , ben toen zelfs helemaal uit de paardenwereld gestapt ! Totdat ik Splash leerde kennen ....
Ik plaats hier elke keer topics over Splash losgooien enz, en heb hier een keer een fototopic van mij op Splash gezet , omdat ik een heel jaar dat ik Splash nu verzorg nog maar een paar keer op hem heb gereden .... waarom ? * nu komt het.. * Omdat het gewoon de eerste keer dat ik op hem ging rijden gewoon slecht ging , Splash had dagen stil gestaan en ging echt als een raket door de bak heen , ik bleef zitten omdat er een heel erg handige cuttingknop op zijn westernzadel zat . Toen ging ik hem met zijn dressuurzadel rijden , omdat Mark zijn zadel mee naar huis heeft genomen en nooit meer mee terug heeft genomen
, en ik kan je vertellen, het ging gewoon SLECHT
Ik ben/was mn hele zit kwijt , bij elke rare bokke sprong van Splash zat ik scheef in mn zadel , ik voel/voelde me echt een beginnertje en heb/had er gewoon helemaal geen zin meer in !Ik ben heel vaak bij Splash , ik kijk hoe hij gereden wordt en elke keer als ze mij vragen of ik wil rijden zeg ik ; Nee , maar morgen moet ik eraan geloven , ik heb gezegd dat ik hem morgen ga rijden , maar eigenlijk zie ik er zo tegenop...
Ik voel me gewoon zo'n beginnner , ik wou dat ik er nooit mee gestopt was , of is gewoon een kwestie van tijd en zit ik strax gewoon weer lekker in mn ritme op Splash....?
Zucht...
)
En ik ben gewoon van plan om te blijven zitten

, ik bouw het rustig op