en ze zaten al wat ruim omdat m'n kuiten nog wel zouden groeien.
Toen kwam ik dus thuis en doe ik gewoon 1 paar sokken aan en nu zitten ze natuurlijk nog veel ruimer. Bij mijn voet en onder m'n knie zit de laars vrij strak, maar bij mijn hiel, enkel en onder bij m'n kuit heb ik nog flink wat ruimte over. Kijk, ik snap dat m'n kuiten nog zullen groeien, maar volgens mij worden ze dan aan de bovenkant dikker, en niet aan de onderkant (en al helemaal niet bij m'n enkels
). Als ik nu m'n hakken uitdruk krijg ik allemaal diepen plooien bij m'n enkels en m'n wreef en dat vind ik nou niet bepaald mooi eigenlijk. Ik ben wel een gigazeur wat dat betreft, maar had ik volgens jullie dan niet beter een kleinere kuitmaat kunnen nemen? Of gaat het leer vanzelf, ook op die plaatsen, beter naar je been staan, wordt je kuit ook aan de onderkant dikker als je ouder wordt en als het warm wordt en is bij een kleinere kuitmaat de laars ook bij de enkels smaller? Als ik een kleinere kuitmaat zou nemen (als ik de laarzen uberhaupt om kan ruilen) dan moeten ze echt op maat gemaakt worden, vinden jullie het dat waard 45 euro extra betalen?

Dus je bent niet de enige...
)
.... maar nu heb ik dus het idee dat dat nogal niet zo is