Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Duhelo schreef:Wat is het nut van ze mee te nemen, door de blessure kan je ze nu toch niet rijden, imo kan ze dan beter lekker thuis blijven op haar vertrouwde stekje. In het weekend zie je ze thuis wel, en dit is ideaal om straks weer het werk voorzichtig op te bouwen.
Twiggy2008 schreef:Best bijzonder dat je enkel zo'n plek kan vinden in de omgeving van jouw studie. Meestal is dat onmogelijk.
Maar, begint die studie in januari ofzo? Ik zou een paard, wat gewend is op stal, ook niet zo even 24/7 buiten zetten. Naast alles wat ik hier al lees (hoe groot is de kudde, hoe wordt een nieuw paard ingeschaald, hoeveel ruwvoer is er, is dat hooi of kuil, kan elk paard in de schuilstal, etc, etc)
Ik ben van de 24/7 buiten met goede schuilstal, mijn twee paarden leven zo. Maar ik bepaal alles gelukkig zelf en mijn paarden hebben een fijne, rustige plek. Ik zie helaas zat plekken met 24/7 buiten, die ik graag oversla. Al geldt dat net zo voor alke pensionstallingen in mijn directe omgeving.
Ik zou een paard met een peesblessure overigens even helemaal niet verhuizen. Ze hebben hun energie nodig voor hun genezing, dus liever even geen stress.
DuoPenotti schreef:Nee gezien de reacties is dat een rare conclusie die je trekt.
1 je had het over 8 uur en geen 3 uur en daar zijn de reacties op gebaseerd.
2 niemand wist dat aan huis blijven staan geen optie is.
Heb ik de volgende vraag, stond ze thuis helemaal alleen dan?
Neem aan toch van niet, wie verzorgt het overgebleven paard dan?