Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
carika schreef:Volgens mij zijn de meeste plekken in de buurt altijd vol.
Dus ik verwacht dat er wel vraag naar is maar het zit hem denk ik in de details. Hoe dicht bij het bos, moet je langs en weg? Is de bak verlicht?
De plekken met echt goede aansluiting aan buitenrij gebied zijn altijd wel gewild.
Wildgirl schreef:Hier een drenthenaar
Voor zo'n Stalling zou ik maximaal 300 willen betalen voor een paard, minder voor een pony. Wat je gaat aanbieden klinkt goed maar zou voor mij echt interessant worden wanneer je ook evt 2 groepjes zou maken(dus niet per se in een grote kudde), krachtvoer zou voeren, een keer een deken zou willen wisselen, de paarden buiten kunnen schuilen en je ruime openingstijden zou hebben. Ook zelf kiezen wat voor stalbedekking zou ik een plus vinden.
Succes! Mooie plannen!
Edit en een droge paddock en bak
Slmt9 schreef:Vraag zal er wel zijn, want als ik het goed begrijp gaat een grote stalling in de buurt mogelijk stoppen. Maar dat zijn wel mensen die hun paarden altijd in de nacht op stal hebben. Ik weet niet of die ook naar een PP situatie over willen.
Wij staan zelf op een PP in Papenvoort. Ik zou nergens anders willen staan.
Modder onder controle krijgen blijft de grootste uitdaging, maar wij hebben het ontzettend getroffen met de eigenaren die zich daar 100% voor inzetten om dat goed te krijgen.
Mocht je meer willen weten of eens willen kijken ben je welkom om contact op te nemen:
https://www.facebook.com/share/1KkAADVe ... tid=LQQJ4d