Luit74 schreef:De Eufy camers's werken goed bij mij. Ik gebruik de camera's met een ingebouwd zonnepaneel (EufyCam 3) en kan ze tot ongeveer 80 meter afstand (vrij zicht) tot het basisstation plaatsen. Het basisstation maakt draadloos verbinding met de camera via een eigen netwerk.
Je zit ook niet aan een abonnement vast zoals bij anderen. Daarom ben ik ook afgestapt van Ring.
Maar bij 4x inzoomen wordt het Eufy beeld wel korrelig, zeker bij minder licht.
De Homebase heeft geen eigen wifi, daarvoor moet je hem op een wifi router moeten aansluiten.
De accu van een camera met zonnepaneel hoef je 's zomers niet bij te laden, maar in de winter wel (2 tot 3x afhankelijk van het aantal bewegingen die de camera registreert).
Ik gebruik nu een HomeBase 3 basisstation met 7 camera's en een video deurbel. Hopelijk heb je iets aan deze informatie. Mocht je nog vragen hebben, laat het maar weten.
Dank voor je antwoord, ik ga maar 1 camera gebruiken, in principe alleen om de rijbak re overzien en als hij verder kan zien zou dat fijn zijn, alleen ik neem dus geen homebase, ik zou dan met een simkaart werken, maar nu heeft mijn provider wifi pods voorgesteld om te kijken of ik op plek waar camera moet komen toch wifi kan ontvangen?
Wat ik mij afvraag bij de eufy camera, hoe het zit met de ai tracking, dus dat hij dan niet de hele tijd de paarden gaat volgen zeg maaar, ook wil ik weten of dat zg alarm wat erop zit uitgezet kan worden, lijkt me niet handig in de buurt vd paarden