Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Storm schreef:Dit zijn de matten die wij hebben. We laten ze zelf produceren in Nederland. We gebruiken de matten ook als grasroosters.
Nu verkopen we ze per m2 en per volle pallet.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Maar we willen graag verder ontwikkelen in deze matten en daarom ben ik enorm benieuwd naar wat de paardenmensen zoeken.
https://www.amagard.com/nl/paddockmatte ... KpEALw_wcB.
Amado schreef:[ Afbeelding ]
Waar we tegenaan lopen met paddock platen… dat ze de grond in zakken en dus totaal geen nut hebben. Heeft 1 winter gelegen.
Inmiddels na een zomer lang ze de grond uit kunnen scheppen etc.
In het midden van het water stond de hooiruif. Het water is dus de paddock platen
Amado schreef:[ Afbeelding ]
Waar we tegenaan lopen met paddock platen… dat ze de grond in zakken en dus totaal geen nut hebben. Heeft 1 winter gelegen.
Inmiddels na een zomer lang ze de grond uit kunnen scheppen etc.
In het midden van het water stond de hooiruif. Het water is dus de paddock platen
Storm schreef:De matten die we hebben zijn 3,4 cm dik. Maar nogmaals, ik hoor graag verbeteringspunten. We willen graag weten wat men zoekt.
Ik ga ook eens kijken naar een mudcontrol mat, eens zien of dit iets is waar wij van kunnen leren.
Amado schreef:Op droge grond gelegd, met gestabiliseerd drainage zand eronder.
Inmiddels hebben we het als volgt aangepakt:
Bielzen rondom
Puin (water doorlatend en aangetrilt)
Drainage zand ook aangetrilt
Paddock platen
Drainage zand
Tot nu toe werkt het, maargoed; de winter is nog niet begonnen
Art_Ificious schreef:Die van u lijken op de witte grindmatten van Hubo, mijn ervaring met die van de hubo is dat het plastiek enorm snel breekt en dus scherpe randen achterlaat en scherpe stukjes op het zand. Ze lijken het gewicht/korte draagvlak van paardenhoeven niet aan te kunnen.