Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Joltsje schreef:ik volg ook.
Thrive wat een goeie optie. heb je een specifieke / link
even gezocht op de camera's van de action. ziet er goed uit.
maar ik komt steeds bij de WIFI uit. hoe doe je dat als je met de trailer op pad bent?
Thrive schreef:Joltsje schreef:ik volg ook.
Thrive wat een goeie optie. heb je een specifieke / link
even gezocht op de camera's van de action. ziet er goed uit.
maar ik komt steeds bij de WIFI uit. hoe doe je dat als je met de trailer op pad bent?
Ik gebruik mijn telefoon/5g verbinding als wifi-hotspot. Zodra ik die hotspot aan zet maakt de camera daar automatisch verbinding mee. Het verbruikt dus wel wat data van je abonnement, maar die ruimte heb ik wel gelukkig.
Thrive schreef:Ik heb een outdoor beveiligingscamera van de action en een powerbank in mijn trailer hangen, en ik denk dat dat wel aardig aan al je eisen voldoet. Ik kan meestal vanuit de kantine op de camera meekijken, maar het hangt natuurlijk wel van de afstand af. Ik kan met de powerbank rustig een aantal uren de camera laten draaien en heb hem met klitteband in de trailer bevestigd, waardoor ik hem zo mee in huis kan nemen om hem op te laden. En toespreken van de paarden kun je er ook mee, doe ik ook wel eens als die van mij de boel afbreekt in haar ongeduld.
Thrive schreef:Ik heb een outdoor beveiligingscamera van de action en een powerbank in mijn trailer hangen, en ik denk dat dat wel aardig aan al je eisen voldoet. Ik kan meestal vanuit de kantine op de camera meekijken, maar het hangt natuurlijk wel van de afstand af. Ik kan met de powerbank rustig een aantal uren de camera laten draaien en heb hem met klitteband in de trailer bevestigd, waardoor ik hem zo mee in huis kan nemen om hem op te laden. En toespreken van de paarden kun je er ook mee, doe ik ook wel eens als die van mij de boel afbreekt in haar ongeduld.
Duhelo schreef:Thrive schreef:Ik heb een outdoor beveiligingscamera van de action en een powerbank in mijn trailer hangen, en ik denk dat dat wel aardig aan al je eisen voldoet. Ik kan meestal vanuit de kantine op de camera meekijken, maar het hangt natuurlijk wel van de afstand af. Ik kan met de powerbank rustig een aantal uren de camera laten draaien en heb hem met klitteband in de trailer bevestigd, waardoor ik hem zo mee in huis kan nemen om hem op te laden. En toespreken van de paarden kun je er ook mee, doe ik ook wel eens als die van mij de boel afbreekt in haar ongeduld.
https://www.action.com/nl-nl/p/3202092/ ... or-buiten/
Deze dan?
Ik heb op stal al de TAPO camera's, en de bijhorende app, eens nazoeken of er daar ook opties zijn...
LaDonna75 schreef:Maar hoe creëer je dan een netwerk? Je zult toch een netwerk moeten hebben om beelden te kunnen zien?
Ik heb de Floview als trailercamera en die werkt prima, maar geen 100m. Eerder 10-15m. Voor waar ik heb voor heb, voldoet die maar niet voor jou dan?
Thrive schreef:Klopt, dat is hem!
Ja klopt @vierspan. Je kunt er heel makkelijk een ander kabeltje voor kopen met usb aansluiting.
Aladdin007 schreef:Thrive schreef:Ik heb een outdoor beveiligingscamera van de action en een powerbank in mijn trailer hangen, en ik denk dat dat wel aardig aan al je eisen voldoet. Ik kan meestal vanuit de kantine op de camera meekijken, maar het hangt natuurlijk wel van de afstand af. Ik kan met de powerbank rustig een aantal uren de camera laten draaien en heb hem met klitteband in de trailer bevestigd, waardoor ik hem zo mee in huis kan nemen om hem op te laden. En toespreken van de paarden kun je er ook mee, doe ik ook wel eens als die van mij de boel afbreekt in haar ongeduld.
Ik heb deze ook gekocht, maar krijg 't niet verbinden met hotspot op telefoon. iemand een oplossing ?
bedankt!n
Aladdin007 schreef:Maar dan moet de tweede telefoon ook steeds mee zijn om connectie te hebben ?
Ik had gehoopt dat ik via mijn telefoon met de hotspot kon connectie maken en ook kijken.
Aladdin007 schreef:Maar dan moet de tweede telefoon ook steeds mee zijn om connectie te hebben ?
Ik had gehoopt dat ik via mijn telefoon met de hotspot kon connectie maken en ook kijken.