Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hannah742190 schreef:Dankjewel voor jullie reacties, en inderdaad kijk ik bij t Fjordenpaard, daar heb ik hele goede ervaringen mee. Ik denk inderdaad dat José en Henk hele eerlijke mensen zijn, dus daarin zal niks fout gaan. ‘t verschilt dus heel erg per paard, maar het zou dus niet zo’n groot probleem moeten zijn, als je wordt ondersteund door een goede instructeur? Ik ben nu niet direct opzoek naar een paard, maar uiteindelijk lijkt het me een hele leuke stap. Ik rijd nu op een manege, en ik zou het dus ook fijn vinden als hij daar ook kan komen staan, de manege ligt recht langs de Strabrechtse heide, dus uitrij mogelijkheden zijn er zeker, en dat is wel echt een must voor mij.
hannah742190 schreef:Oh ja, is het ook nodig om een paard te keuren als je eigenlijk toch alleen recreatief gaat rijden? Ik heb geen bedoelingen om de sport in te komen etc.
hannah742190 schreef:Oh ja, is het ook nodig om een paard te keuren als je eigenlijk toch alleen recreatief gaat rijden? Ik heb geen bedoelingen om de sport in te komen etc.