Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Melzazu schreef:Is het niet gewoon een idee om dat op je stal te vragen. Het lijkt me dat die mensen de omgeving het beste kennen en ook de leuke/mooie routes wel kennen daar.
Suliko schreef:Oh dankjewel! Ik ga de app downloaden, goeie. DankjewelJe kan daadwerkelijk alle kanten op daar, ik heb zelf veel vanuit Schaarsbergen ritten gemaakt. Ik tekende routes op ruiterenenmennen.nl en zette dan het gpx bestand daarvan in de app topo gps. Let er wel op dat je voor de Veluwezoom een vergunning nodig hebt en voor de Hoge Veluwe moet je ook betalen, maar je kan heel makkelijk ritten van 1,5 uur maken in Warnsborn, het bos tussen de kemperbergerweg en deelenseweg, naar het bos de Waterberg en de Koningsheide, maar je kans zelfs de andere kant op richting Planken Wambuis.
Puccs schreef:Melzazu schreef:Is het niet gewoon een idee om dat op je stal te vragen. Het lijkt me dat die mensen de omgeving het beste kennen en ook de leuke/mooie routes wel kennen daar.
Denk je niet dat ik dat al gedaan heb? Er zijn namelijk heel wei ig mensen die ritten maken op stal en als ze het al doen gaan ze niet langer dan een kwartier of half uur weg