De Nieuwe Maesberg

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Puccs

De Nieuwe Maesberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-24 19:06

Goedenavond,

Ik sta nu sinds Juli heel tevreden bij de Nieuwe Maesberg in Arnhem, mijn paard heeft het er erg naar zijn zin en staat er goed!

Zelf voel ik mij er ook fijn en komt er een heerlijke rust over mij heen als ik er kom, absoluut een aanrader.

Nu ben ik langzaam de omgeving aan het ontdekken, is er iemand die een mooie route weet voor een buitenrit die +- 1,5 uur is vanaf De Maesberg?

Ook zou ik evt naar andere stallen kunnen rijden met mijn paard om samen een ritje te kunnen maken.

Warme groet,

Puccs ❤️

Melzazu

Re: De Nieuwe Maesberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-24 19:17

Is het niet gewoon een idee om dat op je stal te vragen. Het lijkt me dat die mensen de omgeving het beste kennen en ook de leuke/mooie routes wel kennen daar.

Puccs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-24 19:32

Melzazu schreef:
Is het niet gewoon een idee om dat op je stal te vragen. Het lijkt me dat die mensen de omgeving het beste kennen en ook de leuke/mooie routes wel kennen daar.

Denk je niet dat ik dat al gedaan heb? Er zijn namelijk heel wei ig mensen die ritten maken op stal en als ze het al doen gaan ze niet langer dan een kwartier of half uur weg ;)

Suliko

Re: De Nieuwe Maesberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-24 19:40

Je kan daadwerkelijk alle kanten op daar, ik heb zelf veel vanuit Schaarsbergen ritten gemaakt. Ik tekende routes op ruiterenenmennen.nl en zette dan het gpx bestand daarvan in de app topo gps. Let er wel op dat je voor de Veluwezoom een vergunning nodig hebt en voor de Hoge Veluwe moet je ook betalen, maar je kan heel makkelijk ritten van 1,5 uur maken in Warnsborn, het bos tussen de kemperbergerweg en deelenseweg, naar het bos de Waterberg en de Koningsheide, maar je kans zelfs de andere kant op richting Planken Wambuis.

Puccs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-24 19:46

Suliko schreef:
Je kan daadwerkelijk alle kanten op daar, ik heb zelf veel vanuit Schaarsbergen ritten gemaakt. Ik tekende routes op ruiterenenmennen.nl en zette dan het gpx bestand daarvan in de app topo gps. Let er wel op dat je voor de Veluwezoom een vergunning nodig hebt en voor de Hoge Veluwe moet je ook betalen, maar je kan heel makkelijk ritten van 1,5 uur maken in Warnsborn, het bos tussen de kemperbergerweg en deelenseweg, naar het bos de Waterberg en de Koningsheide, maar je kans zelfs de andere kant op richting Planken Wambuis.
Oh dankjewel! Ik ga de app downloaden, goeie. Dankjewel :)

Melzazu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-24 20:17

Puccs schreef:
Melzazu schreef:

Denk je niet dat ik dat al gedaan heb? Er zijn namelijk heel wei ig mensen die ritten maken op stal en als ze het al doen gaan ze niet langer dan een kwartier of half uur weg ;)

Nou ja zo kwam het niet op me over omdat je zo zei dat je de omgeving aan het verkennen was dus dat kwam voor mij meer over dat je dat in je eentje probeerde te ontdekken.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-24 20:26

Als je regelmatig naar de Hoge Veluwe gaat is het wellicht interessant om een jaarkaart te kopen. Check dat even bij de kassa.