Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kabayo schreef:200 tot 250 euro, regio Friesland
Meer hoef je niet te vragen zodat het uitkomt
Pak voordroog (zo'n grote ronde) kost hier 52,50
1 vrachtwagen stro ( a 1000 euro) doen wij anderhalf jaar mee
Wij voeren 4x per dag ruwvoer. Wat zo uitkomt op 1 pak per paard per maand. Wij hebben ook 6 paarden
Nowiexx schreef:Kabayo schreef:200 tot 250 euro, regio Friesland
Wij voeren 4x per dag ruwvoer. Wat zo uitkomt op 1 pak per paard per maand. Wij hebben ook 6 paarden
Sorry maar voor €250 all in? Zelfs in Friesland is dat absurd weinig. Vriendin van mij staat daar op een pensionstal all in voor bijna €400 en heeft nog 1x in de maand een weekend dienst voor binnen halen en mesten.
Nowiexx schreef:Kabayo schreef:200 tot 250 euro, regio Friesland
Sorry maar voor €250 all in? Zelfs in Friesland is dat absurd weinig. Vriendin van mij staat daar op een pensionstal all in voor bijna €400 en heeft nog 1x in de maand een weekend dienst voor binnen halen en mesten.
Steentje schreef:Afhankelijk van de regio, zou ook ik er € 200,- tot € 250,- voor vragen.
Ik ben het met Kabayo eens; ik vind de prijzen vaak echt van een andere planeet.Als ik hierboven lees dat iemand in Friesland bijna € 400,- betaald én dan ook nog 1 keer per maand weekenddienst heeft, dan denk ik echt 'koekoek'. Ik vind dat echt absurd veel geld, zéker voor die regio.
Kabayo schreef:200 tot 250 euro, regio Friesland
karrij schreef:Kabayo schreef:200 tot 250 euro, regio Friesland
En heb je dan ook berekend wat het aan tijd kost? Of moet dit voor de stalhouder vrijwilligers werk zijn?
En alle onderhoudskosten die er mee gemoeid zijn? Heb je die berekend?
En zit er een hypotheek op het terrein, verzekeringen,ga zo maar door.
Mensen hebben werkelijk geen idee welke kosten er naast het voer nog meer gaan zitten in een stal!