Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ijslandermir schreef:Katyatje schreef:Hier in de buurt betaal je daarvoor 15 euro per paard. Als het gaat om mensen die regelmatig zouden komen zou je natuurlijk een maandprijs kunnen maken.
15 euro per combinatie per keer?
imaudy schreef:10 euro per keer. 7,50 euro voor het normale gebruik en 2,50 euro voor de tijd die je kwijt bent aan mest van anderen uit de bak te halen.
Daihyo schreef:imaudy schreef:10 euro per keer. 7,50 euro voor het normale gebruik en 2,50 euro voor de tijd die je kwijt bent aan mest van anderen uit de bak te halen.
Lijkt me dat je dat gewoon afspreekt en bij 3x niet nakomen gewoon einde gebruik bak is. Je laat een ander toch niet met je oliebol zitten en als bakeigenaar zou ik niet van plan zijn voor een ander uitmesten. Ze mogen blij zijn dat ze er gebruik van mogen maken, met bijbehorende afspraken. Ze kan er ook voor kiezen haar bak niet te delen.
Poekkie schreef:Ik zou 5-10 euro oer keer aanhouden, afh van de kwaliteit van de bak en of je dan alleen rijdt of niet.
Maar persoonlijk zou ik eerder gaan voor een maandabbo van 50 euro pm per paard en eventueel een minimumleeftijd (ik persoonlijk wil bvb nooit een 11-jarige die met haar pony gaat ‘vrijspringen’ oid in de bak).