Moderators: Dyonne, Coby, C_arola, Nicole288, balance, Sica, Neonlight
ellepel schreef:Lijkt me sowieso niks …die deken word dan toch door lichaamswarmte opgewarmd.
Als ik in de regen heb gefietst en ik heb natte kleren aan dan blijft dat ook niet koud.
Dat warmt op door mijn lichaamswarmte. En oké ik ben geen paard,maar werkt wel hetzelfde denk ik.
Hier loopt niks met dekens, want er zijn geen vliegen.
maar ik heb een eczeempony gehad en ook nooit een deken nat gemaakt
Jolliegirl schreef:Naar mijn idee heeft het geen zin....met deze temperaturen zijn die dekens binnen 10 minuten droog..
Poekkie schreef:ellepel schreef:Lijkt me sowieso niks …die deken word dan toch door lichaamswarmte opgewarmd.
Als ik in de regen heb gefietst en ik heb natte kleren aan dan blijft dat ook niet koud.
Dat warmt op door mijn lichaamswarmte. En oké ik ben geen paard,maar werkt wel hetzelfde denk ik.
Hier loopt niks met dekens, want er zijn geen vliegen.
maar ik heb een eczeempony gehad en ook nooit een deken nat gemaakt
Als jij met natte kleren fietst drogen die na een tijdje maar je krijgt het nooit warmer dan zonder kleren toch?
Dat opwarmen door de lichaamswarmte is exact wat er gebeurt en helemaal de bedoeling. Water onttrekt warmte van je lichaam om te verdampen. Door het deken nat te maken doe je basically hetzelfde als een laagje niet-stinkend zweet te maken op de huid.
Gebruikers op dit forum: Amazonbot, WendyShet en 2 bezoekers