Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar bedoel je of we die wassen??? Ik borstel ze vanzelfsprekend iedere dag, maar wassen doe ik niet zo vaak. Alleen als het nodig is, en mijn paard is bruin dus zo vaak is het niet nodig
Ik maak wel eens tussen haar benen (uiers en liezen) schoon, maar dan doe ik met een sponsje met warm water.
, of je paard nu bruin, wit, zwart, appelgroen of kanariegeel is, heeft er niet zoveel mee te maken
.Citaat:Op 2001-09-29 19:01, schreef Sterre:
Kijk bij het poetsen gewoon onder de staart, dan zie je vanzelf wel of het nodig is, of je paard nu bruin, wit, zwart, appelgroen of kanariegeel is, heeft er niet zoveel mee te maken
.
Bij mijn paarden maak ik ong. 1x pw. onder de staart schoon; hun neusgaten ieder keer als ik ze poets. Ik heb twee sponsjes in de poetskist: een blauwe voor onder de staart, een rode voor neus (en als het nodig is ogen).
Ik heb een bruin paard en als zijn billen vies zijn zie je dat veel minder als dat de billen van het paard van miseryfox vies zijn (zei heeft een schimmel) En inderdaad, bij ieder paard is het zo goed als hetzelfde onder de staart, daar maakt de kleur niet uit

, daar heb ik me een beetje fout uitgedrukt
; Okay, ik bedoelde : onder de staart en het stuk tussen de benen
!