Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mizora schreef:Daar kunnen ze zich beter mee afzetten als ze toch een beetje er tegenaan kunnen komen met hun benen, terwijl bij houten wanden ze alleen langs schrapen.
Maar dikke bodembedekking, in jouw stalmaat 100kg strooisel om mee op te starten, werkt het beste.
Cioccolato schreef:Wat een knurft![]()
Hoe maak je hem los? Ik zou hem namelijk iets aanjagen zodat hij wel zelf in de benen komt. Vaak leren ze dan toch in zulke posities er zelf uit te komen want vast vast is dit zeker niet. Hier kunnen ze prima zelf uif komen. Als ze moeite doen.
Verder werkt een dikke laag bodem bedekking die hoger is richting de wanden goed. Dus het midden lager dan de randen.
Cioccolato schreef:Hoe maak je hem los?
Ibbel schreef:Ik zou voor de zekerheid ook even controleren of je paard geen luizen heeft. Luizen = jeuk = rollen.
En die rotbeesten zie je niet heel snel, dus je moet echt even goed de manenkam uitpluizen op die dingen.
MyWishMax schreef:Dikke laag in het midden werkt niet is mijn ervaring, tegen de wanden als je geluk hebt. Geeft ook geen garantie helaas.
En die banken werken juist, omdat hij dan verder van de muur afligt en dus wel kan afzetten.
Gebruikers op dit forum: B_Fokker en 11 bezoekers