Help! Dringend stalling gezocht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Emmaollie2

Help! Dringend stalling gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-24 15:00

Hi allemaal!

Ik zit op dit moment met mijn handen in het haar. Ik heb te horen gekregen dat de artrose van mijn paard erger is geworden. Ze heeft gelukkig nog geen pijn en mag dus lekker van haar pensioen gaan genieten op wat wandelingen en grondwerk na. Echter is mij door de dierenarts geadviseerd om opzoek te gaan naar een huisvesting waar ze veel bewegingsvrijheid heeft en flinke meters kan maken doormiddel van een track. Nu is dat niet veel te vinden in de omgeving heb ik het idee, maar wat het helemaal lastig maakt is dat ze niet 24/7 buiten kan staan, op de een of andere manier wordt ze ontzettend onrustig als de nacht valt, dus dat is ook geen optie.

Nu ben ik bang dat ik de combinatie van s'nachts op stal en dan ook nog overdag op een track niet ga vinden. Toch wil ik een poging wagen en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Kennen jullie een stal of misschien particulieren die dit aanbieden, of bereid zijn dit aan te bieden om een eigenaar en paard in nood te helpen :D , laat het alsjeblieft weten! Ik heb weinig eisen om mijn kansen te vergroten, onbeperkt ruwvoer is wel een eis en dus een fijne warme ruime stal voor de nacht. In de provincie Groningen of Drenthe. Ik hoor graag jullie gedachtes!

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 15:11

Stal de wijk in Oldekerk, Groningen. Ze hebben een erg mooie track, en de paarden kunnen 's nachts op stal gezet worden.

https://www.staldewijk.nl/

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie