Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Merexa schreef:Ze hebben wel aangegeven het niet erg te vinden als ik wat meer vraag als ze op stal hebben gestaan, maar om mijn prijs standaard 20€ omhoog te doen vanaf nu vinden ze veel en niet kunnen.
Merexa schreef:Het is ook omdat de belastingen omhoog zijn gegaan op waterschap en mijn weiland zelf, gezien het los van het huis staat. Dat gaf ik aan en ze vinden het vreemd dat ik dit vraag, omdat ik dit sowieso moet betalen.
shampy schreef:Ik vind het echt belachelijk weinig.
En een 2 jarige zie ik als volwaardig paard. Ze eten en poepen net zoveel als een volwassen paard.
En als men zegt dat je de andere kosten evengoed hebt...
Waarom zou je een ander man's hobby betalen ?
Ik zou er afscheid van nemen. Gaan ze maar naar iemand anders.
Voor 80 euro kun je nog niet eens een hond houden.
Ik snap echt niet waarom er altijd moeilijk wordt gedaan over het stallingsbedrag.
Een staleigenaar mag er niks aan over houden ? Maar paard moet wel meer eten, meer stro, meer buiten, of juist binnen...
Niemand zeurt erover wanneer er weer voor honderden euros bij de epplejeck moet worden afgerekend. Dat kan dan wel.....
pillow schreef:shampy schreef:Ik vind het echt belachelijk weinig.
En een 2 jarige zie ik als volwaardig paard. Ze eten en poepen net zoveel als een volwassen paard.
En als men zegt dat je de andere kosten evengoed hebt...
Waarom zou je een ander man's hobby betalen ?
Ik zou er afscheid van nemen. Gaan ze maar naar iemand anders.
Voor 80 euro kun je nog niet eens een hond houden.
Ik snap echt niet waarom er altijd moeilijk wordt gedaan over het stallingsbedrag.
Een staleigenaar mag er niks aan over houden ? Maar paard moet wel meer eten, meer stro, meer buiten, of juist binnen...
Niemand zeurt erover wanneer er weer voor honderden euros bij de epplejeck moet worden afgerekend. Dat kan dan wel.....
Het gaat hier over weidegang van een tweejarige dat is iets heel anders dan pension of stallingsgeld . Maar 80 euro is erg weinig dat betaalde ik 15 jaar geleden al. Ik weet niet wat nu normaal is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers