Aanvraag bouwen schuilstal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Marcklein

Aanvraag bouwen schuilstal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-24 10:21

Hallo,

Heeft iemand een voorbeeld aanvraag voor een bouwvergunning te krijgen voor een schuilstal op Agrarische grond met waarde en eventueel een stappenplan voor het aanvragen. We willen een schuilstal bouwen binnen wat mag in de gemeente Venray. Open stal, max 3 meter hoog en oppervlakte max 30 m2.
We moeten het ook inpassen in de omgeving dus denk dat ze een stal van staal niet toestaan.

graag wat informatie

Prairy

Re: Aanvraag bouwen schuilstal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-24 18:34

Wij hebben onze aanvraag al een aantal jaar geleden gedaan. Het systeem is compleet anders geworden als toen.

Ik weet wel dat de leges ineens achterlijk duur waren tov wat ons verteld was.

We wilden hem eerst achterin de wei, bij het huis vandaan, dat mocht niet, hij moet aansluiten bij de bebouwing. We mochten wel zelf bepalen hoe (welke richting) we hem wilden plaatsen.

Wij hebben gebouwd met hout en dakpannen dus weet niet wat het doet als je staal wil. Ligt er ook aan wat er op het dak ligt denk ik, en wat voor kleur het staal heeft.

Wij moesten een simpele tekening met ook plaatsing (screenshot Google maps kom je al een heel eind mee) op het terrein aanleveren.

Wij hebben agrarische waarden archeologisch en ook specifiek kwetsbare soorten (amfibieën).

Meer leren over vriesdrogen en voedsel conserveren? Volg me op Instagram Forest Bitez
Een nieuwe Homestead en het voedselbos Catlady_Homestead

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie