Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ninx schreef:Ik heb de subsidie aangevraagd maar nog niet ontvangen.
roekes schreef:Zo'wolfwerend hek is al meerdere keren van bewezen dat weidediren daarachter niet veilig zijn voor de wolf. Waarom zou je daar nog nog veel geld aan uitgeven? Die subsidie kan ik geen fatsoenlijke omheining van plaatsen.
Heb nu 1.20m hoog schapengaas om de wei met stroom erover.
Roquen schreef:Ninx schreef:Ik heb de subsidie aangevraagd maar nog niet ontvangen.
Aah, ik ben benieuwd.
Heb je de omheining al geplaatst? En heb je daar misschien een foto van?
We willen sowieso nog met een consulent gaan praten. Maar we kregen al eerder advies van iemand die door de provincie was aangesteld, over hoe de omheining geplaatst moest worden. Maar over dat specifieke advies kan ik online niets terugvinden.roekes schreef:Zo'wolfwerend hek is al meerdere keren van bewezen dat weidediren daarachter niet veilig zijn voor de wolf. Waarom zou je daar nog nog veel geld aan uitgeven? Die subsidie kan ik geen fatsoenlijke omheining van plaatsen.
Heb nu 1.20m hoog schapengaas om de wei met stroom erover.
Bedankt voor je opmerking, maar ik ben dus op zoek naar ervaringen van mensen die subsidie hebben gekregen voor een wolfwerend hek.
sassefras schreef:Ik heb subsidie aangevraagd en ontvangen , heb nu het eerste stuk klaar, wat een werk …….
Of het werkt weet ik niet, de boel was aan vervanging toe, nog even doorbikkelen voorlopig
Vraag me af of ik ook nog subsidie krijg voor de benzine van de bosmaaier
sassefras schreef:Ik heb subsidie aangevraagd
Gelderland.nl/ subsidies
Voorkomen schade door wolven , dan kom je in het subsidie portaal.
Op google maps kan je de lengte van het perceel opmeten
Ik had binnen een maand geld op mijn rekening ( 3000 euro ) en ben daarna pas begonnen, ik meen 2.40 euro per meter en 110 euro per paard en een basisvergoeding ( 8 paarden )
Wij hebben nieuwe houten palen gepalaatst op 130 hoog, en een stuk waar we palen van een meter hebben heb ik vijverpaaltjes van challager op gezet ( gaatje boren paaltje erin ) verder oeverloos potjes in palen prutsen , onderste draad op 20 com en dan steed 20 cm omhoog . Een foto heb ik zeker maar ff zien hoe ik die hier krijg