Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Celebi schreef:Die netten van Nedlandic zijn juist enorm fijn. Er zitten geen knopen in en ze zijn vrij zacht. Zeker met een maas van 6x6 komen die tanden toch bijna niet tegen het net aan? Tenminste, ik heb ook een 6x6 maas van hun en mijn paard at daar prima doorheen zonder het net veelvuldig aan te raken. Als je een goed net wil hebben, dan is dat die lijkt me.
Anders kom je uit op hooizakken met een rond gat, maar daar gaat echt een stuk minder in dan in zo'n net.
pluisje88 schreef:Ik voer al minstens 8 jaar uit hooinetten (meestal 4,5x4,5) maar echt nog nooit schade gehad. Eet je paard zo gek uit dat net dan? Met 6x6 kunnen ze met hun halve neus erin dus heel gek dat hij daardoor schade krijgt? Beschadigt hij zijn tanden niet op een andere manier? Bijten op een voerbak, stalwand oid?
pluisje88 schreef:Ik voer al minstens 8 jaar uit hooinetten (meestal 4,5x4,5) maar echt nog nooit schade gehad. Eet je paard zo gek uit dat net dan? Met 6x6 kunnen ze met hun halve neus erin dus heel gek dat hij daardoor schade krijgt? Beschadigt hij zijn tanden niet op een andere manier? Bijten op een voerbak, stalwand oid?
DuoPenotti schreef:Ik voer ze hier al jaren uit netten met idd altijd kleinere maas. Nu al een tijdje van harrys Horse. Zonder knoopjes.
En geen tandschade.
Geen idee of die van jou wel knoopjes heeft.
Maar HH heeft er ook 1 van 6x6
https://www.agradi.nl/harrys-horse-hooi ... vkQAvD_BwE
Gebruikers op dit forum: Googlebot en 13 bezoekers