Ben ik tegroot voor mijn pony? (met foto's)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sanne86

Berichten: 966
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 21:58

sorry ik snap je reactie niet helemaal pony25 is die nou voor mij??

Shyla25

Berichten: 4645
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Heerlen en Shy Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-04 22:03

sanne86: het kruisjes gedeelte wel rest is algemeen

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 22:08

Sanne86"]
[quote="beautyfull_mickey schreef:
niet rot bedoel,maar ik zou er geen concours mee gaan rijden.
jury's letten namelijk nogal erg op het plaatje,zou dus zonde zijn dat je steeds niet aan je punten komt.
maar goed,het is jouw paardje,je moet dus zelf weten wat je ermee doet.

renske,jij past perfect op Destiny vind ik.
maar als je jouw erna op Quentin ziet,ziet het er idd toch iets fijner uit.


Ik ben zelf 1.80 m. en rijd op een pony van 1.54 hij is nu te koop omdat ik vind dat ik te groot voor hem word, hier krijg ik hele verschillende reacties op sommige vinden mij er prima op passen en sommige vinden mij er niet zo mooi meer op staan ik heb nogal een lang bovenlichaam en dat staat niet zo mooi, maar dat ik daarom geen wedstrijden zou moeten rijden? daar ben ik het niet helemaal mee eens ik rijd nu net m2 en in de m1 kreeg ik vaak hoge punten als je pony goed loopt letten ze daar op, en als je nou echt veels te groot bent maar ik vind dat dat bij pony25 heel erg mee valt ong. dezelfde verhouding als bij mij denk ik dus als je jezelf er prettig bij voelt gewoon lekker doorgaan Haha!
[/quote]


bij jullie is dat mischien idd zo ja Lachen hier niet.
ik ken een meisje,die heeft ook een erg iele d-pony,ze is er tegroot voor (het plaatje) ze rijd concour en zit nu al mega lang in de l (je wilt niet weten hoe lang ze over de b heeft gedaan) alleen vanwege het plaatje omdat ze geen punten krijgt.

maar ik bedoel het alleen als tip mensen Knipoog

het is haar pony,haar keuze,dus zij moet het gewoon allemaal zelf weten.
ik heb ook al eerder gezegd dat ze niet te zwaar is,alleen het plaatje is niet zo mooi.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 22:10

Voor het oog zou een groter paard onder je er beter uit zien, maar het kan nog makkelijk!
Je bent nooit te groot voor een pony, die dieren zijn vrij sterk en echt klein lijkt deze pony me ook niet.

Leuke pony btw Lachen

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 23:37

Ik vind dat het nog net kan, je steekt niet te veel met je benen onder je pony uit. Ik zag laatst een jongen op wedstrijd en dat was nog veel erger!

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 10:52

Ik zie genoeg mensen op een pony die gewoon wedstrijden rijden, en makkelijk wp halen hoor! Ik voel me over het algemeen ook veel fijner op een leuke pony dan op een paard. Gewoonweg omdat ik het met paarden echt niet kan vinden!
Ik vind dat een ieder zelf moet weten waar je voor kiest! De meningen hier zijn verdeeld... Dat is toch goed?
Ik zou als jij dat wilt gewoon lekker starten en kijken waar het schip strand!
Succes iig!

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 11:52

Ik vind je niet te groot, kan best..

zolang je niet te zwaar bent zou het geen problemen moeten opleveren !