(ben lang weggeweest

Ik zoek voorbeelden van mensen die hun (uitloop) stal zo wolfproofmogeljik hebben gemaakt.
Dus geen discussies over dat het tohc niet helpt, gewoon voorbeelden en handigheidjes en do's en don'ts, heb al topic gespot met wat info, maar daar staat het niet concreet handig en weinig ehcte voorbeelden.
Heb huisje gekocht met stukje land, idee is daar mjineigen paarden opzetten, maar wil ze er wel zo veilig mogeljik neer zetten. Enja, ben me ervan bewust dat op diernetuin hekwerken na of stalen kooi die ingegraven is niets 100% is.
Is geen omgeving waar momenteel veel wolvenproblemen zjin, echter als ikhet nu moet neerzetten kan ik het beter in 1x goed doen, want ik verwacht dat wolf zich wel verder verspreid en ook daar problmen gaat geven.
En mijn paarden zjin niet bedoeld als wolven fastfood.
Hoe heb jji je inloopstal gewolfproofd? Hoe hoog is je hekwerk? je draden? ingegravenhekwerk? Hoe doe je dat met dak van je stal? Hoe groot is je uitloop nog? voor als je niet thuis bent of 's nachts?
Je inloopstal opgeofferd tot gewone stal, die geheel afsluitbaar is?
Je paddock deels meegenomen in je omheiningsplan?
Bij inloop stal denk ik bv aan de mogeljikheid om toch de gehele voorkant af te kunnen sluiten? Terwjil je dat in zjin geheel open kan gooien zodat er geen belemmeringen in beweging van de paarden is? Hoe dan?
Gaat bji mij om 2 a 3 paarden (effectief, grote pony's)
En er staat nu niks, ja staat wel wat, maar als ik er tegen aan leunstort het al in.

En zit met aantal beperkingen wat betreft al bestaande landschapselementen en regels.
Maar stel die zjin er niet... wat zou je dan doen? dus in zjin algemeen. Of wat heb je gedaan?