Ik sta met mijn merrie goed, dichtbij een (redelijk) groot bos, paard komt veel buiten en er is een buitenbak aanwezig.
Ik heb altijd gezegd “ als ik bij de Loonse & Drunense duinen kan staan doe ik dat!”
Nu is er dus een kans om er te staan.. maar toch twijfels aangezien het voor mij 5 +punten heeft
Weide in kudde verband van 4, lang en breed dus ze kan met gemak een sprintje trekken.. nu staat ze in feite alleen met neuscontact met andere, en het is te klein om een sprintje te trekken.
Stal is qua afmeting niet groter, wel lichter
Buitenbak is 2x zo groot,
En de Loonse & Drunense duinen op 5-10 min stappen voor uren rij plezier.
Hier is door de vele regen aardig modderig.. daar toen ik heb gekeken viel het mee, alles rondom stal is mooi betegeld en netjes. Hier is het zo dat er deels betegeld is, de parkeerplaats al niet zodat er auto’s wegzakken

En wat ik begreep daar gezellige mensen! Ben persoonlijk van de kleinere stallen.
Ondanks de pluspunten twijfel ik nog steeds.. ik weet wat ik hier heb, en dat mijn paard hier goed staat.
Ik weet dat ik altijd een trailer kan huren om vervolgens in deze bossen hier te gaan rijden,
Hier is het een fijne staleigenaar, begreep van de pensionklanten daar dat het een gezellige en zeker een prima staleigenaar is.
Mijn hoofd loopt een beetje over

Wat zouden jullie in mijn situatie doen?
Een optie om terug te komen valt altijd te bespreken, ik heb (gelukkig) geen ellende hier