Flexi emmer met deksel gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20039
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Flexi emmer met deksel gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-24 20:51

Ik dan dus niet vinden wat ik zoek en ik dacht misschien weet iemand op bokt raad. Ik zoek zo'n flexi tub/rubberen emmer, MET bijpassend deksel. Zonder harde plastic onderdelen. Geen lage musli schaal maar echt formaat emmer qua hoogte ook.

Dit in verband met 2 bijna twenters die er schik in hebben alle normale emmers binnen no time tot restafval te reduceren. Dit verpest een beetje mijn systeen waarbij iedereen een emmer met voer om zijn hoofd gehangen krijgt. En ja, voerzakken geprobeerd, dat duurde nog geen week of ze waren al kapot. Een flexi musli schaal gaat alles uitvallen denk ik.

Dus wie hier kan er goed googelen of heeft zoiets (gezien)?

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-24 20:55


ellepel

Berichten: 47346
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-24 21:04


henshem
Berichten: 1130
Geregistreerd: 20-09-10

Re: Flexi emmer met deksel gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-24 21:07


Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20039
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-24 21:18

Shirley schreef:


Hoewel ik twijfel of het als voeremmer handig is als een bak breder dan wijd is, staan hier iig afmetingen bij dus dat is al heel fijn!

Zelfde voor de andere 2 opties, daar staan wsl geen afmetingen bij maar ziet er ook lager dan breed uit, dat is dan net niet mijn eerste keus omdat ik niet wil dat alle brok eruit valt als ze 1 keer met het hoofd zwaaien. :o

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-24 21:24


Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Re: Flexi emmer met deksel gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-24 21:31

En gewoon je favoriete voeremmers nemen en daar losse deksels bij zoeken?

IcePrincess

Berichten: 7742
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-24 22:29

Red Gorilla heeft tubtops, kun je los kopen en past op de meeste flexibele 14l emmers. Althans de oude versie paste ook op verschillende merken emmers, de nieuwe versie durf ik niet te zeggen. Maar de emmers van dat merk zijn sowieso ook een aanrader!

Slmt9

Berichten: 4800
Geregistreerd: 25-11-12

Re: Flexi emmer met deksel gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-24 22:52


Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20039
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-24 23:29

Slmt9 schreef:
De flexitrug van Hartog is 14L en 35 × 35 × 20 cm.
https://www.hartog.eu/product/flexitrug/

Ik maak zelf altijd een lus aan de emmers zodat je die om het hoofd kan hangen zoals dit:
https://www.kramer.nl/Stallen/Stal-rijb ... -te-hangen


Oh en werkt dat met die lus? Hangt die van hartog stabiel genoeg? Want hij is dan 20 cm hoog en 35 in doorsnee?

Dat met die lus doe ik ook ja, ideaal als ze allemaal iets anders krijgen.

Red gorrilla klinkt ook stevig ja! Gorrila en jaarling bestendigd? Ga ik even googelen.

Daihyo

Berichten: 88048
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-24 09:06

Ja ik heb ze. Ze bestaan.
Maar geen idee van welk merk. Ik heb ze vorig jaar op Equiday gekocht. Zal eens kijken of ik er achter kan komen bij wie dat ook alweer was.

Edit, dat was bij Paard & Voeding. Ze staan alleen niet in de webshop als te kopen product.
Maar het zijn deze. Gewoon normale flexibele voeremmers, maar dan met deksel. Gingen als warme broodjes toen.
Afbeelding

Slmt9

Berichten: 4800
Geregistreerd: 25-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-24 12:02

Gypsy schreef:
Oh en werkt dat met die lus? Hangt die van hartog stabiel genoeg? Want hij is dan 20 cm hoog en 35 in doorsnee?

Dat met die lus doe ik ook ja, ideaal als ze allemaal iets anders krijgen.

Red gorrilla klinkt ook stevig ja! Gorrila en jaarling bestendigd? Ga ik even googelen.


Ik moet hem nog binnen krijgen. Maar las dat dit een stevige is, dus ik hoop het :D
Die flexi trugs van Agradi zijn veel te dun daarvoor idd. Ik laat het je weten als hij binnen is.
Mocht je ervoor gaan, bestel hem dan niet bij Hartog zelf. Ik heb de helft van mn order ontvangen na een week, ze hebben geen idee wanneer de andere helft komt -O- niemand die ook terug belt met antwoorden. Heel vervelend.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20039
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-24 15:59

Slmt9 schreef:
Gypsy schreef:
Oh en werkt dat met die lus? Hangt die van hartog stabiel genoeg? Want hij is dan 20 cm hoog en 35 in doorsnee?

Dat met die lus doe ik ook ja, ideaal als ze allemaal iets anders krijgen.

Red gorrilla klinkt ook stevig ja! Gorrila en jaarling bestendigd? Ga ik even googelen.


Ik moet hem nog binnen krijgen. Maar las dat dit een stevige is, dus ik hoop het :D
Die flexi trugs van Agradi zijn veel te dun daarvoor idd. Ik laat het je weten als hij binnen is.
Mocht je ervoor gaan, bestel hem dan niet bij Hartog zelf. Ik heb de helft van mn order ontvangen na een week, ze hebben geen idee wanneer de andere helft komt -O- niemand die ook terug belt met antwoorden. Heel vervelend.


Ik ga voor je duimen dat ze snel binnen zijn want dan ben ik wel benieuwd of ze stabiel genoeg hangen. Laat t me weten oke? :D

Hilli

Berichten: 22949
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Re: Flexi emmer met deksel gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 16:30

De flexemmers van Hartog zijn Rainbow Trugs. Die zijn er in veel meer maten dan deze (allemaal met deksel), maar helaas worden ze sinds Brexit niet meer naar NL verzonden.

De Hartog-deksels passen niet (makkelijk) op andere flexemmers. Als je voerbakken niet hoeft te stapelen, dan kom je ook een heel eind met flexibele hoezen.

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Re: Flexi emmer met deksel gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 16:38

Als het alleen gaat om stapelen, dan werkt een op maat gezaagd rondje triplex ook prima.
Hapjes eruit op de juiste plekken, vernis erover en ze gaan jaren mee!

Capriootje

Berichten: 6753
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 16:50


Slmt9

Berichten: 4800
Geregistreerd: 25-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 17:32

Gypsy schreef:
Slmt9 schreef:

Ik moet hem nog binnen krijgen. Maar las dat dit een stevige is, dus ik hoop het :D
Die flexi trugs van Agradi zijn veel te dun daarvoor idd. Ik laat het je weten als hij binnen is.
Mocht je ervoor gaan, bestel hem dan niet bij Hartog zelf. Ik heb de helft van mn order ontvangen na een week, ze hebben geen idee wanneer de andere helft komt -O- niemand die ook terug belt met antwoorden. Heel vervelend.


Ik ga voor je duimen dat ze snel binnen zijn want dan ben ik wel benieuwd of ze stabiel genoeg hangen. Laat t me weten oke? :D



Hilli schreef:
De flexemmers van Hartog zijn Rainbow Trugs. Die zijn er in veel meer maten dan deze (allemaal met deksel), maar helaas worden ze sinds Brexit niet meer naar NL verzonden.

De Hartog-deksels passen niet (makkelijk) op andere flexemmers. Als je voerbakken niet hoeft te stapelen, dan kom je ook een heel eind met flexibele hoezen.


Een stalgenoot heeft de rainbow trug, dat vind ik echt een mooi stevig formaat! Veel sterker dan die dingen van Agradi! Dus zou mooi zijn als de Hartog hetzelfde is.
Gister met Hartog gebeld en er zou vandaag een nieuwe worden toegestuurd.

Rainbow trugs zijn hier te verkrijgen (ietsje duurder wel dan die van Hartog):
https://www.purepaardenvoeding.nl/producten/voeremmer/

Slmt9

Berichten: 4800
Geregistreerd: 25-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-24 16:45

Afbeelding

Werkt top :D

Moossie90
Berichten: 473
Geregistreerd: 12-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-24 17:31


Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20039
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-24 23:39

Slmt9 schreef:
[ [url=m/w78NMp.jpg]Afbeelding[/url] ]

Werkt top :D


jaaa dankjewel! oh dan durf ik het ook aan :D Heel erg bedankt voor de update!