Mijn huidige pensionklant (en ook vriendin van mij) heeft haar opzeg gedaan, heeel jammer wel, zij had haar 2 paarden bij mijn ruin aan huis staan. Ze vertrekt ten laatste eind januari. Zij deed 3 dagen de verzorging en ik deed de andere 4 dagen. Ideale was dat ik daardoor mijn paard 'gratis' had staan.
Nu speel ik met het idee om een leuke b of c pony te zoeken van 1 a 2 jaar om bij mijn ruin te zetten als gezelschap. Het idee is dan om deze als hij oud genoeg is te (laten) beleren en dat hij dan een leuke kinderpony wordt voor mijn 2 kids (nu 2 jaar en 3 maanden
, iets met hopen dat ze de paardenmicrobe hebben geërfd
). Ook voor de kar laten lopen lijkt me superleuk voor mezelf.Ik kan natuurlijk ook een nieuwe pensionklant zoeken, maar ik wil niet de eerste de beste erbij hebben. Ik heb graag een klik met desbetreffende persoon aangezien ze in mijn achtertuin staan
. Dat maakt dat waarschijnlijk mijn paard een tijdje alleen gaat komen te staan aangezien ik niet de eerste de beste erbij wil zetten. Ook geeft een pensionklant natuurlijk net wat meer gedoe omdat je goede afspraken moet maken. Wat zouden jullie doen in zo een situatie? De gok wagen op een leuke pony, maar dat kan altijd anders uitpakken of gaan voor een pensionklant wat financieel interessanter is maar ook nadelen heeft? Of eventueel beide? Heb plek voor 2 a 3 paarden dus zou ook nog kunnen natuurlijk
, en nog eens gaan kijken zodat we zeker geen impulsaankoop doen. Als er zich dan nog een geschikte pensionklant zich aanbiedt, kan dat zeker nog erbij
Dus toen kwam mijn shet