Wij vroegen ons af of het niet goedkoper is om voor onze 4G camera’s op stal een abonnement af te sluiten ipv prepaid. Welke provider gebruiken jullie? En hoeveel gb per maand?
Ik heb een abonnement bij 50plus. 6.000 MB voor €6,- per maand. Deze zit in een WiFi router en heb hier 2 camera’s aan gekoppeld. En camera voor buiten en een voor in de stallen. Ik kijk er iedere dag week even op. Soms kijk ik ook weleens stukjes uit bijvoorbeeld mijn les terug. Ik kan hier prima mee uit.
Ik heb voor 50plus gekozen omdat alles uit 1 bundel gaat. Zo betaal ik niet voor bellen en sms aangezien ik dat niet gebruik.
MallyBelly
Geplaatst: 02-12-23 15:08
Niet elke provider wil het gebruik van een wifi-router ondersteunen. Handig om rekening mee te houden.
Ik heb zelf Simpel 14000mb maar op een andere manier aangesloten. Ik heb een oude telefoon op stal met het kaartje daarin, die een hotspot vormt om daar camera's op te laten werken. Ik heb er 6 camera's en 2 slimme stekkers (stroomapparaat en waterpomp) op zitten.
Van te voren heb ik Simpel gebeld te checken of het enkel gebruik van internet oké is. Was geen probleem maar dit gaat wel via de telefoon en niet via een router.
zoef123
Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-23 22:03
Bedankt voor jullie reacties. Ik kende 50+ mobiel niet. Is voor ons inderdaad veel voordeliger.
Via een oud mobieltje was inderdaad ook nog een optie geweest. Super bedankt voor het meedenken en de tips!