Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nien_hoi schreef:Ik ben met spoed op zoek naar een goed plekje op een paddock paradise of paddock met schuilstal in Friesland.
Het gaat om mijn lieve Fjordenruin. Ik ben kort geleden met hem verhuisd maar helaas is de plek absoluut niet zoals verwacht. Zo staan ze hele dagen/nachten zonder hooi en is er helemaal geen toezicht op de paarden.
Het liefst zie ik hem op een plekje met een paar andere lieve paarden. In grote groepen delft hij gauw het onderspit. Belangrijk is dat er (zo goed als) onbeperkt goede kwaliteit ruwvoer gevoerd wordt.
SandraWierda schreef:nien_hoi schreef:Ik ben met spoed op zoek naar een goed plekje op een paddock paradise of paddock met schuilstal in Friesland.
Het gaat om mijn lieve Fjordenruin. Ik ben kort geleden met hem verhuisd maar helaas is de plek absoluut niet zoals verwacht. Zo staan ze hele dagen/nachten zonder hooi en is er helemaal geen toezicht op de paarden.
Het liefst zie ik hem op een plekje met een paar andere lieve paarden. In grote groepen delft hij gauw het onderspit. Belangrijk is dat er (zo goed als) onbeperkt goede kwaliteit ruwvoer gevoerd wordt.
Kun je als je niet meteen iets hebt niet zelf een paar pakken kopen en direct extra bij gaan voeren?
nien_hoi schreef:Coco4life schreef:Misschien dat je kan zeggen welke omgeving, dan zouden mensen je beter kunnen helpen. Ik hoop voor jou dat je fjord een ander plekje kan krijgen alleen kan ik helaas niets voor je betekenen
Dank voor je bericht. Ik heb bovenin het bericht staan dat ik een plekje in Friesland zoek.