Ik heb al eerder nagedacht over zoiets maar het was telkens niet echt aan de orde. Nu ben ik weer serieus aan het nadenken over vervoer van mijn pony.
Ik dacht eerst aan een trailer omdat dit toch wel wat goedkoper is dan een paardenvrachtwagentje.
Nu zat ik echter de voor en nadelen tegen elkaar af te wegen en qua kosten maakt het eigenlijk niet echt uit.
Als ik een trailer koop moet ik daarnaast ook nog mijn e-rijbewijs gaan halen en er moet dan eigenlijk ook een andere auto komen (ik heb een suzuki vitara maar met deze trek ik toch niet graag een trailer aangezien de auto zelf maar 1050kg weegt).
Dus dit allemaal bij elkaar opgeteld heb je wel een bedrag waar je waarschijnlijk ook wel een klein vrachtwagentje voor hebt.
Nu hoor ik wel eens dat een vrachtwagen voor een b-rijbewijs in de praktijk niet erg geschikt is voor twee paarden. Maar ik heb een e-pony en dat is dan ook de enige pony die erop zou komen te staan dus dat moet toch geen probleem zijn lijkt mij?
Verder lijkt een vrachtwagen mij wat fijner rijden persoonlijk omdat je geen losse aanhanger achter je hebt.
Heeft iemand nog tips voor mij? Zie ik nog dingen over het hoofd bijv. etc.
Enne heeft iemand nog wat leuks te koop evt
Nou ja zoals jullie lezen ben ik er nog lang niet helemaal uit maar goed dat komt nog wel!
Veel tips zijn in ieder geval erg welkom
ook kwa diesel, (diesel is in de wegenbelastig ook goedkoper, Geloof ik... ) Mjah goed, het is aan kaj om te beslissen 
Ik vind het toch geen misselijke bedragen hoor! Ik ben het wel met je eens dat een paardenwagen voor groot rijbewijs in verhouding een stuk goedkoper zijn dan die voor klein rijbewijs.