Massageborstel imperial riding volta

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

JenniferU

Massageborstel imperial riding volta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-23 08:27

Ik kwam deze borstel tegen en vroeg me af of er al iemand ervaring mee heeft?

https://www.imperialriding.com/massagebrush/

Afbeelding

Lijkt mij ideaal als ondersteuning maar hij is wel vrij prijzig, dus is het de moeite waard?
Gaat bij mijn paar voornamelijk om de schouderspieren.
Is die daar sterk genoeg voor?

mavantos

Re: Massageborstel imperial riding volta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-23 08:33

Een stalgenootje van mij heeft de borstel in handen gehad en zei dat het fijn voelde.

Zelf ben ik soortgelijke apparaten tegengekomen op Amazon (veel goedkoper) in mijn zoektocht naar een massage gun.

JenniferU

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-23 08:36

mavantos schreef:
Een stalgenootje van mij heeft de borstel in handen gehad en zei dat het fijn voelde.

Zelf ben ik soortgelijke apparaten tegengekomen op Amazon (veel goedkoper) in mijn zoektocht naar een massage gun.

Zal een gewone massage gun voor mensen ook helpen?

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-23 08:38

JenniferU schreef:
mavantos schreef:

Zal een gewone massage gun voor mensen ook helpen?

Ik gebruik een massage gun voor mijn paard en ken meer mensen die dat doen. Zijn ook veel uitleg filmpjes te vinden hoe je die moet gebruiken op YouTube en TikTok.

MyWishMax

Re: Massageborstel imperial riding volta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-23 08:40

Ik heb al jarenlang een massageapparaat, die is eigenlijk voor mensen maar gebruikte de fysio al voor mijn paarden. Nu geeft die ook warmte en trillingen ipv hoe die guns werken, maar bij zulke dingen is het woord paard vooral goed om meer geld te vragen. :')

JenniferU

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-23 08:49

MyWishMax schreef:
Ik heb al jarenlang een massageapparaat, die is eigenlijk voor mensen maar gebruikte de fysio al voor mijn paarden. Nu geeft die ook warmte en trillingen ipv hoe die guns werken, maar bij zulke dingen is het woord paard vooral goed om meer geld te vragen. :')

Dus eigenlijk kan ik die ik thuis heb liggen voor mezelf ook gewoon op me paard proberen? }>
Welke heb jij in gebruik?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-23 08:56

1 die ik niet eens op internet kan vinden, want echt al bijna 20 jaar oud. Is een heel groot ding met 2 rode lampen/knoppen, die dus trilt ipv zoals een gun 'klopt/beukt'.

Deze lijkt er een klein beetje op, mijne is groter en 2 bollen
https://www.agradi.nl/waldhausen-massageapparaat-super-dandy-go-relax.htm?gclid=CjwKCAjwoqGnBhAcEiwAwK-OkaUkpvBIVa68m_o0H4nHSXaqoWJFOUxF0B3rzPKe2874HqPyAGxm7xoC7jwQAvD_BwE

En ja, ik gebruik die van mij ook wel eens op mezelf :') vooral de warmte erbij is een plus. Alleen schoonmaken tussendoor maar doe ik sowieso ook als we hem alleen bij paard gebruiken haha

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-23 12:22

Zelf heb ik deze
https://www.agrishop.nl/oster-rubberen- ... gLCjvD_BwE

Mijn paarden zijn er gek op. Maar ik krijg na 1 minuut al pijn in mijn arm.
Ze vinden het gewoon heerlijk. Geen idee of het ook echt iets voor de soierennofzo doet. Die hierboven zal een stuk minder spierpijn geven. Maar de prijs…

JenniferU

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-23 13:46

Scum schreef:
Zelf heb ik deze
https://www.agrishop.nl/oster-rubberen- ... gLCjvD_BwE

Mijn paarden zijn er gek op. Maar ik krijg na 1 minuut al pijn in mijn arm.
Ze vinden het gewoon heerlijk. Geen idee of het ook echt iets voor de soierennofzo doet. Die hierboven zal een stuk minder spierpijn geven. Maar de prijs…

Deze heb ik ook in de poetstas maar op de hals reageert mijn paard er gevoelig op.