met spoed stalling gezocht omg bakkum

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

met spoed stalling gezocht omg bakkum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-04 20:39

De eigenaresse van mijn paard wil haar paarden eind maart weg hebben van de stal waar ze nu staan en dit houdt in dat ik met spoed stalling moet zoeken en anders mijn paardje kwijt ben. Wij staan nu in uitgeest, tegen akersloot aan en als het even kan zoek ik stalling in bakkum.. (was ik sowieso al van plan, maar nu heeft t echt haast) alleen is een stalling van 200 euro eigelijk wel wat te hoog aangezien het 2 paarden betreft. Dus het liefst stalling richting de 150 euro (sowieso al het dubbele van wat er nu wordt betaald)

DUs... wie weet er wat?

Tygahno

Berichten: 262
Geregistreerd: 12-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 22:40

In Bakkum achter "De Surprise stables" zijn twee pensionstallen, de naam van die straat weet ik niet maar als je op de weg van Bakkum naar Egmond rijdt dan ga je het eerste straatje na de rotonde rechts en die helemaal uitrijden en dan kom je er vanzelf.
Ik heb geen flauw idee wat de kosten daar zijn maar misschien is het de moeite waard om eens te gaan kijken

ingvdh

Berichten: 6374
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 23:33

Mag ik vragen, sta je nu bij Winter?

Ik denk dat het moeilijk wordt om in die omgeving voor 150 een stal te vinden, zo rond de 170 heb je meer keus.

In Castricum, tegen de grens van Heemskerk zijn nog wel wat pensionstallen, Veldt en er is er nog een waarvan ik de naam kwijt ben, deze zit midden in de weilanden, maar heeft, naar mijn weten, nog stallen over.
Niet Baltus, daar sta ik en die staat helemaal vol.

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-04 00:27

nee ik sta bij admiraal, wel vlak bij winter. punt is alleen dat het om 2 paarden gaat en dan de stalling dus gewoon te duur wordt voor 170 p/m.

Prijzen weet je niet toevallig?

en tygahno, dat kan ik me zo even niet voorhalen.. Weet de weg van bakkum naar egmond even niet vrees ik.. Is het nog wel in bakkum? T moet namelijk vanuit uitgeest met de brommer te doen zijn

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-04 14:55

ingvdh, zou je mssn achter die naam kunnen komen? Van die boerderij dat nog stallen vrij heeft?