Sinds kort hebben wij onze droomwoning kunnen kopen!

Nu wil ik graag volgend voorjaar mijn 2 paarden naar huis halen en ben ik druk bezig met de indeling van ons perceel. Omdat er vast bokkers zijn met meer ervaring en creativiteit ben ik benieuwd hoe jullie dit perceel zouden indelen

Het perceel van bovenaf:

Het perceel met indeling + afmetingen:

Kleine uitleg:
- Het in te delen stuk staat tussen de witte lijntjes. Dit is voornamelijk agrarische bestemming (met mogelijkheid voor een bak van max 1200m2).
- Er moet een stal komen. Liefst een inloop stal (of een L-vormige stal?) met ruimte voor 4 paarden, een zadelkamer, hooiopslag en poetsplek. Noodstal is niet nodig omdat die al in de schuur zit vlakbij het huis (zie paars). Dit is mogelijk binnen de bestemming wonen.
- Er moet mestopslag worden voorzien
- Het liefst zouden we een 20x40 bak willen
- Ik wil niet te veel rekening houden met gras, als er een stuk overblijft prima maar we proberen het land ernaast te kopen/pachten voor gras en anders is er voldoende in de omgeving om tijdens de zomermaanden een stukje te huren.
- We zouden de waterput willen behouden:

Bestemmingsplan:

Nu ben ik dus heel benieuwd hoe jullie dit perceel als paddock paradise zouden inrichten! Ik hoor ook graag welke tips jullie hebben voor de stal, qua oppervlakte en indeling. Waar zouden jullie bijvoorbeeld voer- en waterpunten neerzetten?
Wie denkt er mee?