Wachtlijsten bij stallen, hoe gaan jullie daarmee om?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

JudithGigi

Wachtlijsten bij stallen, hoe gaan jullie daarmee om?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-23 09:27

Begin dit jaar heb ik besloten dat ik mijn paard wil verhuizen naar een plek waar ze meer buiten komt, gezien dat hier toch een klein beetje tegen valt. Ik ben gaan kijken bij een aantal stallen en sta nu bij twee op de wachtlijst (de plekken waar ze buiten komen hier zijn erg schaars helaas..)

Maar wat doen jullie als jullie op zo'n wachtlijst staan? Wachten jullie gewoon geduldig af tot je wat hoort? Informeer je eens in de zoveel tijd of er nog nieuws is? Ben ik te ongeduldig? :')

Anoniem

Re: Wachtlijsten bij stallen, hoe gaan jullie daarmee om?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 09:35

Ik ben toen verder gaan zoeken. Veel stallen doen zelfs niet eens meer aan wachtlijsten hier in de omgeving. Die geven doodleuk aan van 'bel over een tijdje nog maar eens terug'.

Bij ons op stal is trouwens nog plek. Maar dat is geen bak om in te springen.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 09:37

Vaak kun je dat beter even vragen, zo van.. hoor ik vanzelf wat van jullie of is het verstandig/goed dat ik over enige tijd (bv 3 maanden) nog eens bel/app?
Dan weet je gelijk of ze zitten te wachten op extra telefoontjes of dat ze het prima vinden en hopelijk schuif je er dan makkelijker tussen.

NotYourLine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 09:39

Ik kijk ondertussen verder, maar bel / app inderdaad wel eens in de zoveel tijd op welke plek ik ongeveer sta (meer voor mezelf zodat ik weet dat ik er nog op sta / ze me niet vergeten zijn :+ ).

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 09:43

Bij mijn huidige stal ben ik gewoon langsgegaan om te vragen. Weet dat ze weinig verloop hebben, dus niet vaak plek vrij komt. Nu was ik op het juiste moment op de juiste plek blijkbaar en kon ik er al binnen een maand terecht. De eigenaresse wil ook graag in real live zien wie je bent, dus als ik alleen had geappt had ik nu nog op de 'wachtlijst' gestaan..

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-23 10:06

LV19952 schreef:
Ik ben toen verder gaan zoeken. Veel stallen doen zelfs niet eens meer aan wachtlijsten hier in de omgeving. Die geven doodleuk aan van 'bel over een tijdje nog maar eens terug'.

Bij ons op stal is trouwens nog plek. Maar dat is geen bak om in te springen.

Ik ben bang dat ik alles in de omgeving al gezien heb :') Ik twijfel wel vaker over waar jij staat, maar weet niet of ik bereid ben het springen volledig op te geven haha!

HarmanyL schreef:
Bij mijn huidige stal ben ik gewoon langsgegaan om te vragen. Weet dat ze weinig verloop hebben, dus niet vaak plek vrij komt. Nu was ik op het juiste moment op de juiste plek blijkbaar en kon ik er al binnen een maand terecht. De eigenaresse wil ook graag in real live zien wie je bent, dus als ik alleen had geappt had ik nu nog op de 'wachtlijst' gestaan..

Ik ben wel al langs geweest bij beide inderdaad :) Ze zeiden beide dat ze wat zouden laten weten als er een plek vrij komt, maar ben toch bang dat dat dan een beetje verwaterd...

_Jelske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 10:16

Ik sta ook op een wachtlijst voor mijn merrie, in dit geval voor een stal met iets meer faciliteiten. Al heb ik geen haast: ze staat nu op een stal waar ze senang is en waar in de basisbehoefte wordt voorzien. Er zijn rijbanen, er is iets wat door kan voor een longeercirkel, ruime box en ze komt alle dagen buiten.

Soms zou ik graag willen dat de tijd wat sneller ging. Maar ik denk dat ik vooral geduld moet hebben en geen reden tot klagen heb. :Y)
Mijn merrie heeft namelijk een aardig grote rugzak met een periode van slechte gezondheid deel van uitmaakt en dat is momenteel eigenlijk allemaal achter de rug. Dat is voor nu mijn grootste goed. <3