Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Weilanden schreef:Is gewoon een stukje (wei)land afzetten geen optie? Ik rijd zelf inmiddels op een kaal stukje weiland (nog een paar sprietjes in het midden). In de winter is het echter geen doen i.v.m. te veel water/plassen maar als je er daar geen last van hebt, dan is het een prima oplossing voor een paar keer per week rijden.
Daihyo schreef:Is het geen optie om een stuk wei af te zetten en dit te los te laten frezen?
Dreamboy schreef:Misschien eens rond kijken en vragen bij andere mensen in de buurt met een rijbak wat zij erin hebben.
LaDonna75 schreef:Mijn schoonzus in Noorwegen heeft een soort fijn grind/gravel als bodem in haar buitenbak. Het veert best wel en rijdt ook wel min of meer als zand. Misschien is dat iets? Ik zou een lokale loonwerker/grondleverancier vragen, die hebben misschien wel tips of anders connecties die het weten?
7September schreef:Ik zou ook even in de buurt kijken wat mensen qua bak hebben gedaan.
Optie om een stukje weiland af te zetten is wellicht ook nog een idee, zoals Weilanden heeft. Dit is op korte termijn het snelst en goedkoopste.