superpony schreef:Ik heb gewoon ring isolatoren en doe draad terug en dan connector. Draad loopt langs paal omhoog en maakt verbinding met draad, maar zie je niet. Mijn man is technisch, die doet die dingen.
Hebben wel bruin/oranje koord, dus zie je sws niet in het zicht als storend vind ik.
Ik vind de kwaliteit van connectors wel verschillen. Heb ze van Gallagher, maar een tijd terug mee besteld bij Agrishop en die worden wel lelijk en ik vind die met vleugelmoeren wel makkelijker.
Bij sluitingen gebruik ik die met 2 ogen.
Als er een flinke klap stroom op staat en er gebeuren geen gekke dingen, gaat het niet zo snel stuk.
Heb hier weleens een varken die erdoor loopt of een hond die verkeerd springt en iets losraakt, maar is minimaal en in 2 tellen dan te repareren.
In de bak 3 lagen lint en isolatoren op de hoeken en in het midden die je moet schroeven en op spanning kan zetten. Tussendoor bij elke paal gewoon inschroef dingen. Lint blijft goed strak en waait niet.Had ik met alleen de indraai dingen wel eerder.
Qua stoorzender in het oog moet je kijken naar welke kleur je gebruikt en de afstanden, hoeveelheid palen etc.
Wij hebben een pp en ik kijk er de hele dag op, maar het valt grotendeels weg.
Lint zit bij ons allemaal perfect en zijn we heel blij mee. We hebben inderdaad verder de gallagher turbostar terra als lint. Qua koord hebben we ook de turbostar terra, maar ik kon dus nergens vinden hoe we dit het handigste konden installeren qua de eindbazen zonder dus die ei isolatoren te gebruiken met een ijzerdraad om de paal heen. Verder hebben we altijd alleen lint en draad gehad, dus het instaleren van koord is nieuw voor ons. Maar fijn dat iedereen zo meedenkt! 
Kleine aanvulling trouwens. Aan de buitenkant van de paddock aan de kant van de weide komt ook nog zwart gaas voor onze hond. Dus het koord is dus niet de enigste afrastering wat er langs komt.