Hooileverancier regio Arnhem/Doetinchem

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Delaja

Hooileverancier regio Arnhem/Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-23 21:52

Helaas gaat mijn huidige hooileverancier met pensioen. Zijn schuren worden gesloopt en vanaf halverwege komende lente zal hij niet meer kunnen leveren.
Daarom ben ik opzoek naar een betrouwbare hooileverancier die ongeveer elke 2 maanden echt goed (geen onkruid) hooi (NIET uit plastic) levert en dan niet op de oprit dumpt, maar (met een tractor) netjes in het hooihok neerzet. Zowel gewoon hooi als gedorst (graszaad) hooi.

Wie heeft in deze regio een goede leverancier die dit kan doen en die nog bij nieuwe klanten kan/wil leveren? Zo'n grote fouragehandel die door heel het land levert, sla ik liever over...

vilheide

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-23 22:37

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-23 22:44

Wellicht via Essink in Halle?

Over het algemeen altijd tevreden over spul wat daar vandaan komt, al heb ik geen ervaring met hun hooi, want dat verbouwen we zelf, weet wel dat zij voornamelijk hooi uit Duitsland hebben. Luzerne en andere aanvullende voeders zijn altijd goed. Strooisel net zo.

Ik zie ze her en der ook wel eens bezorgen met een trekker en platte wagen, dus waarschijnlijk kunnen ze dat op die manier ook doen (ook hier heb ik geen ervaring mee, trekkers genoeg op 't erf staan hier). Weet alleen niet hoe ver vanaf Halle ze gaan met de trekker. Ik weet dat ze bij ons (17 km denk ik) het liefst met de vrachtwagen bezorgen.

Delaja

Re: Hooileverancier regio Arnhem/Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-23 13:33

Bedankt voor het meedenken! ik denk dat Halle te ver is om met trekker te doen, maar ik kan altijd even contact opnemen.

horsii

Re: Hooileverancier regio Arnhem/Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-23 10:41

Dirks fourage